Нову колекцію Louis Vuitton представить 16-річна Ніяша Маронходзе. Інші моделі, які беруть участь в рекламній кампанії, ненабагато старші за Ніяшу: їхній середній вік становить 18 років.
Цікаво, що в попередніх двох сезонах Louis Vuitton робив ставку на зрілу, вишукану жіночність - досить сказати, що попередню колекцію преставляла 46-річна модель Крістен МакМенамі. Тепер на рекламних плакатах з'являться юні дівчата на чолі з екзотичною Ніяшею південноафриканського походження, котра прийшла на свій перший кастинг у шкільній формі.
Модельна кар'єра Маронходзе почалася два роки тому: у 2009 році вона стала переможницею національного етапу конкурсу Elite Model Look. У "послужному списку" школярки з Нортгемптона вже значиться робота з такими брендами, як Louise Gray, Clements Ribeiro, Jonathan Saunders Loewe, Emanuel Ungaro.
Марк Джейкобс, беззмінний креативний директор бренду, коментує нову концепцію так: "Це чудова історія з вінтажними автомобілями, маленькими собачками і свіжими дівочими обличчями. Сценарій цілком класичний - подорож, але ми постаралися додати в нього новизни і тонкої іронії".
На дев'яти плакатах, створених Стівеном Мейзелем, дівчата демонструють блискуче прогумоване взуття, військові кашкети зі стриженого хутра, лаковані рукавички зі шкіри ягняти ... і звичайно, нові варіанти знаменитих сумок від Louis Vuitton - в тому числі, клатч зі шкіри алігатора з замочком, обробленим діамантами.
"Будь-хто мріяв би стати цією чудовою молодою жінкою на задньому сидінні, - каже Марк Джейкобс. - Куди б вона не прямувала, вона завжди залишається стильною".
Коментарі
3