Новий фільм про пригоди Супермена - "Людина із сталі" - ще до виходу в прокат окупив майже три чверті бюджету.
За даними журналу Advertising Age, творцям картини вдалося налагодити рекламне партнерство з більш ніж сотнею компаній, і продакт-плейсмент вже приніс 160 мільйонів доларів. У числі найважливіших партнерів виявилися Warby Parker, яка виробляє окуляри в стилі Кларка Кента, Gillette, що зняла ролик з Суперменом, який бриється і Chrysler, яка представлена ??в картині двома автомобілями.
Також творці "Людини зі сталі" співпрацюють з мережею універмагів Sears, сухопутними військами національної гвардії США, виробником сухих сніданків Kellogg, компанією Nokia та іншими організаціями.
Advertising Age зазначає, що новий фільм про Супермена побив рекорд числа рекламних партнерів, який належав картині "Лоракс". Цей повнометражний анімаційний фільм вийшов в 2012 році, у його творців рекламних партнерів було тільки сімдесят.
Міжнародна прем'єра "Людини зі сталі" (Man of Steel), знята режисером Заком Снайдером, відбудеться 14 червня, в Україні він вийде в прокат 20 червня. Бюджет картини становить 225 мільйонів доларів.
Коментарі
1