Колектив Київського муніципального театру опери і балету для дітей та юнацтва висловив недовіру Владу Троїцькому, який був призначений на посаду головного художнього керівника місяць тому. Лист-звернення до Департаменту Культури КМДА із вимогою скасувати наказ про призначення Троїцького підписали 298 із 374 працівників театру.
"Пан Троїцький нелегітимно призначений на цю посаду, - коментує ситуацію Людмила Нагорна, головний художник театру, яка також підписала відкритий лист. - Пан Троїцький не має музичної освіти, більше того, згідно із наказом від 11 жовтня 2013 року призначення на всі творчі посади має відбуватись за результатами конкурсу. Конкурсу не було, тож тут нічого особистого".
Відкритий лист було написано у відповідь на інформацію у ЗМІ про наміри Влада Троїцького перейменувати театр на "Сковорода-центр" і перетворити його на головний майданчик сучасної хореографії і опери.
"Це було шоком для нас, - продовжує Людмила Нагорна, - коли ми дізнались про плани Троїцького з інтернету. Виходить, що театр ніби буде існувати, але при центрі Сковороди. На наш погляд, це знищення репертуарного театру. Ми не заперечуємо, що у нас є проблеми зі світлом, можна почистити репертуар, але зараз ми намагаємося врятувати театр. Він уже водить цілі комісії і показує, що буде переробляти — де буде кафе, що гардеробу не буде, а буде сцена".
19 листопада колектив театру збирає прес-конференцію.
"І керівництво театру, і колектив знали, що саме цими днями Влад Троїцький від'їжджає на лікування до Німеччини, - коментує Максим Бєльський, помічник Троїцького. - Очевидно, прес-конференція навмисно була призначена на той день, коли Влада не буде. Справа в тому, що приміщення не належить театру, театр орендує його за 1 гривню на місяць. Ми хочемо розвивати і академічний, і сучасний напрямки, хочемо створити копродукцію, коли театр буде існувати поруч із "Сковорода-центром". Але ця позиція не принципова, ми шукаємо діалогу: ніхто нікого не звільняв, ми не використовували жодних наказових форм. За місяць роботи на посаді головного художнього керівника Троїцький прибрав ярмарку із фойє театру, покращив світло у кількох виставах. В наших планах було розширити аудиторію театру, адже діти віком від 12 років не ходять на вистави театру, їм нецікаво. А щодо кафе, то генделик на першому поверсі театру існував ще до нас. Ми не є загарбниками — будемо шукати діалогу до останнього, якщо не знайдемо — можемо плюнути і піти".
Коментарі