пʼятниця, 02 березня 2012 10:37

Gorillaz створили 13-хвилинний фільм на підтримку своїх фірмових кедів

Gorillaz створили 13-хвилинний фільм на підтримку своїх фірмових кедів

Gorillaz записали 13-хвилинний фільм на підтримку обмеженої серії своїх кед "Chuck Taylor Gorillaz" від компанії Converse. Новий хіт було створено разом з іншими відомими музикантами - Андре 3000 із OutKast і Джеймсом Мерфі з LCD Soundsystem. Композиція була створена в рамках акції "Три артисти, одна пісня".

Саме мультиплікатор Gorillaz і режисер нового кліпу Джеймі Хьюлетт недавно презентував кілька нових ліній спортивного взуття від Gorillaz, випущеної Converse.

"Як не смішно звучить, це одна з кращих речей, які ми зробили", - заявив в інтерв'ю порталу Dazed Digital басист групи Мердок. - "В ній ідеально поєднується все, чим славляться Gorillaz, і до того ж присутні інгредієнти з усіх етапів нашої творчої кар'єри".

Вокаліст 2D, в свою чергу, висловив захоплення в адресу учасників запису, зазначивши Джеймса Мерфі як автора "фантастичного" ??альбому Sound of Silver, а OutKast - як "одну з небагатьох груп, яка подобається всім чотирьом учасникам Gorillaz".

Зараз ви читаєте новину «Gorillaz створили 13-хвилинний фільм на підтримку своїх фірмових кедів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі