3 лютого в американському місті Атланта відбудеться Супербоул - фінальний матч Національної футбольної ліги. Поєдинок найкращих команд з американського футболу є головною подією у професійному спорті Північної Америки. За київським часом гра між "Нью-Інгленд Петріотс" і "Лос-Анджелес Ремз" почнеться о 01:30 у ніч з 3 на 4 лютого. Велику частину аудиторії у трансляціях Супербоулу приваблюють рекламні ролики, які знімають спеціально для цієї події. В американському футболі секундомір зупиняється після кожної паузи в грі. Чистий час поєдинку, 60 хвилин, розтягується до 3,5 годин трансляції. В перервах демонструють повтори, показують рекламу, експерти аналізують найцікавіші епізоди. Показ 30-секундного ролика цьогоріч коштує рекордні $5,25 млн.
Актор Стів Керелл і репери Lil Jon та Cardi B вчать правильно казати "окей" у рекламі Pepsi.
Chance the Rapper і поп-гурт Backstreet Boys співають і танцюють у рекламі кукурудзяних чіпсів Doritos.
Актор Гаррісон Форд стикається з невдачами в роботі цифрового помічника Alexa в рекламі Amazon.
Акторка Сара Мішель Геллар не може розблокувати телефон, бо її шкіра надто гарна, у рекламі крему для обличчя Olay.
Актор Люк Вілсон порушує межі особистого простору в рекламі зубної пасти Colgate.
Репер 2 Chainz та актор Адам Скотт рекламують застосунок для сканування чеків Expensify.
Актор Джейсон Бейтман возить людей у ліфті в рекламі Hyundai.
Актор Ідріс Ельба пробує себе в різних професіях у рекламі конструктора сайтів Squarespace.
На шоу в перерві між таймами Супербоулу виступить поп-рок-гурт Maroon 5.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Режисер "Володаря перснів" зніме фільм про "Бітлз"
1985-го інавгурацію президента Рональда Рейгана довелося перенести, бо збіглася з фінальним матчем Національної футбольної ліги.
Коментарі