




З середи в Києві з"явився новий вид громадського транспорту - міська електричка. Між Троєщиною та іншими "спальними" районами столичного лівобережжя й станцією метро "Петрівка" відтепер курсуватиме три шестивагонних склади.
Міська електричка працюватиме лише в ранкові та вечірні години пік. З шостої до девятої години ранку виконуватиме 14 рейсів від платформи "Троєщина" до залізничної станції "Київ-Петрівка" і назад. Інтервал між відправленням електропотягів 12 - 14 хвилин. Дорога з лівого берега на правий займатиме 7 хвилин. Вечірній сеанс роботи міської електрички починатиметься від п"ятої години вечора і триватиме до 19 години 44 хвилин. Інтервал руху такий, як і вранці.
Платформа "Троєщина" знаходиться у дачному масиві Воскресенські сади. "Спальний" район, іменем якого вона названа - за три кілометри звідти. Пішки мешканці Троєщини на таку відстань ходити не стануть, тому міськадміністрація пустила для них два автобусні маршрути - N60 та N61. Обидва курсуватимуть між залізничною платформою та вул. Сабурова. Квиток коштує дві гривні, але за ці гроші пасажир отримує право проїзду не лише в автобусі, а й в електричці. Окремо білет на міську електричку коштує 1,7 грн. Новий транспортний проект мерії не викликає захоплення у троєщинців.
З середи в Києві з"явився новий вид громадського транспорту - міська електричка. Між Троєщиною та іншими "спальними" районами столичного лівобережжя й станцією метро "Петрівка" відтепер курсуватиме три шестивагонних склади.
Міська електричка працюватиме лише в ранкові та вечірні години пік. З шостої до девятої години ранку виконуватиме 14 рейсів від платформи "Троєщина" до залізничної станції "Київ-Петрівка" і назад. Інтервал між відправленням електропотягів 12 - 14 хвилин. Дорога з лівого берега на правий займатиме 7 хвилин. Вечірній сеанс роботи міської електрички починатиметься від п"ятої години вечора і триватиме до 19 години 44 хвилин. Інтервал руху такий, як і вранці.
Платформа "Троєщина" знаходиться у дачному масиві Воскресенські сади. "Спальний" район, іменем якого вона названа - за три кілометри звідти. Пішки мешканці Троєщини на таку відстань ходити не стануть, тому міськадміністрація пустила для них два автобусні маршрути - N60 та N61. Обидва курсуватимуть між залізничною платформою та вул. Сабурова. Квиток коштує дві гривні, але за ці гроші пасажир отримує право проїзду не лише в автобусі, а й в електричці. Окремо білет на міську електричку коштує 1,7 грн. Новий транспортний проект мерії не викликає захоплення у троєщинців.
З середи в Києві з"явився новий вид громадського транспорту - міська електричка. Між Троєщиною та іншими "спальними" районами столичного лівобережжя й станцією метро "Петрівка" відтепер курсуватиме три шестивагонних склади.
Міська електричка працюватиме лише в ранкові та вечірні години пік. З шостої до девятої години ранку виконуватиме 14 рейсів від платформи "Троєщина" до залізничної станції "Київ-Петрівка" і назад. Інтервал між відправленням електропотягів 12 - 14 хвилин. Дорога з лівого берега на правий займатиме 7 хвилин. Вечірній сеанс роботи міської електрички починатиметься від п"ятої години вечора і триватиме до 19 години 44 хвилин. Інтервал руху такий, як і вранці.
Платформа "Троєщина" знаходиться у дачному масиві Воскресенські сади. "Спальний" район, іменем якого вона названа - за три кілометри звідти. Пішки мешканці Троєщини на таку відстань ходити не стануть, тому міськадміністрація пустила для них два автобусні маршрути - N60 та N61. Обидва курсуватимуть між залізничною платформою та вул. Сабурова. Квиток коштує дві гривні, але за ці гроші пасажир отримує право проїзду не лише в автобусі, а й в електричці. Окремо білет на міську електричку коштує 1,7 грн. Новий транспортний проект мерії не викликає захоплення у троєщинців.
З середи в Києві з"явився новий вид громадського транспорту - міська електричка. Між Троєщиною та іншими "спальними" районами столичного лівобережжя й станцією метро "Петрівка" відтепер курсуватиме три шестивагонних склади.
Міська електричка працюватиме лише в ранкові та вечірні години пік. З шостої до девятої години ранку виконуватиме 14 рейсів від платформи "Троєщина" до залізничної станції "Київ-Петрівка" і назад. Інтервал між відправленням електропотягів 12 - 14 хвилин. Дорога з лівого берега на правий займатиме 7 хвилин. Вечірній сеанс роботи міської електрички починатиметься від п"ятої години вечора і триватиме до 19 години 44 хвилин. Інтервал руху такий, як і вранці.
Платформа "Троєщина" знаходиться у дачному масиві Воскресенські сади. "Спальний" район, іменем якого вона названа - за три кілометри звідти. Пішки мешканці Троєщини на таку відстань ходити не стануть, тому міськадміністрація пустила для них два автобусні маршрути - N60 та N61. Обидва курсуватимуть між залізничною платформою та вул. Сабурова. Квиток коштує дві гривні, але за ці гроші пасажир отримує право проїзду не лише в автобусі, а й в електричці. Окремо білет на міську електричку коштує 1,7 грн. Новий транспортний проект мерії не викликає захоплення у троєщинців.
З середи в Києві з"явився новий вид громадського транспорту - міська електричка. Між Троєщиною та іншими "спальними" районами столичного лівобережжя й станцією метро "Петрівка" відтепер курсуватиме три шестивагонних склади.
Міська електричка працюватиме лише в ранкові та вечірні години пік. З шостої до девятої години ранку виконуватиме 14 рейсів від платформи "Троєщина" до залізничної станції "Київ-Петрівка" і назад. Інтервал між відправленням електропотягів 12 - 14 хвилин. Дорога з лівого берега на правий займатиме 7 хвилин. Вечірній сеанс роботи міської електрички починатиметься від п"ятої години вечора і триватиме до 19 години 44 хвилин. Інтервал руху такий, як і вранці.
Платформа "Троєщина" знаходиться у дачному масиві Воскресенські сади. "Спальний" район, іменем якого вона названа - за три кілометри звідти. Пішки мешканці Троєщини на таку відстань ходити не стануть, тому міськадміністрація пустила для них два автобусні маршрути - N60 та N61. Обидва курсуватимуть між залізничною платформою та вул. Сабурова. Квиток коштує дві гривні, але за ці гроші пасажир отримує право проїзду не лише в автобусі, а й в електричці. Окремо білет на міську електричку коштує 1,7 грн. Новий транспортний проект мерії не викликає захоплення у троєщинців.
З середи в Києві з"явився новий вид громадського транспорту - міська електричка. Між Троєщиною та іншими "спальними" районами столичного лівобережжя й станцією метро "Петрівка" відтепер курсуватиме три шестивагонних склади.
Міська електричка працюватиме лише в ранкові та вечірні години пік. З шостої до девятої години ранку виконуватиме 14 рейсів від платформи "Троєщина" до залізничної станції "Київ-Петрівка" і назад. Інтервал між відправленням електропотягів 12 - 14 хвилин. Дорога з лівого берега на правий займатиме 7 хвилин. Вечірній сеанс роботи міської електрички починатиметься від п"ятої години вечора і триватиме до 19 години 44 хвилин. Інтервал руху такий, як і вранці.
Платформа "Троєщина" знаходиться у дачному масиві Воскресенські сади. "Спальний" район, іменем якого вона названа - за три кілометри звідти. Пішки мешканці Троєщини на таку відстань ходити не стануть, тому міськадміністрація пустила для них два автобусні маршрути - N60 та N61. Обидва курсуватимуть між залізничною платформою та вул. Сабурова. Квиток коштує дві гривні, але за ці гроші пасажир отримує право проїзду не лише в автобусі, а й в електричці. Окремо білет на міську електричку коштує 1,7 грн. Новий транспортний проект мерії не викликає захоплення у троєщинців.
З середи в Києві з"явився новий вид громадського транспорту - міська електричка. Між Троєщиною та іншими "спальними" районами столичного лівобережжя й станцією метро "Петрівка" відтепер курсуватиме три шестивагонних склади.
Міська електричка працюватиме лише в ранкові та вечірні години пік. З шостої до девятої години ранку виконуватиме 14 рейсів від платформи "Троєщина" до залізничної станції "Київ-Петрівка" і назад. Інтервал між відправленням електропотягів 12 - 14 хвилин. Дорога з лівого берега на правий займатиме 7 хвилин. Вечірній сеанс роботи міської електрички починатиметься від п"ятої години вечора і триватиме до 19 години 44 хвилин. Інтервал руху такий, як і вранці.
Платформа "Троєщина" знаходиться у дачному масиві Воскресенські сади. "Спальний" район, іменем якого вона названа - за три кілометри звідти. Пішки мешканці Троєщини на таку відстань ходити не стануть, тому міськадміністрація пустила для них два автобусні маршрути - N60 та N61. Обидва курсуватимуть між залізничною платформою та вул. Сабурова. Квиток коштує дві гривні, але за ці гроші пасажир отримує право проїзду не лише в автобусі, а й в електричці. Окремо білет на міську електричку коштує 1,7 грн. Новий транспортний проект мерії не викликає захоплення у троєщинців.
З середи в Києві з"явився новий вид громадського транспорту - міська електричка. Між Троєщиною та іншими "спальними" районами столичного лівобережжя й станцією метро "Петрівка" відтепер курсуватиме три шестивагонних склади.
Міська електричка працюватиме лише в ранкові та вечірні години пік. З шостої до девятої години ранку виконуватиме 14 рейсів від платформи "Троєщина" до залізничної станції "Київ-Петрівка" і назад. Інтервал між відправленням електропотягів 12 - 14 хвилин. Дорога з лівого берега на правий займатиме 7 хвилин. Вечірній сеанс роботи міської електрички починатиметься від п"ятої години вечора і триватиме до 19 години 44 хвилин. Інтервал руху такий, як і вранці.
Платформа "Троєщина" знаходиться у дачному масиві Воскресенські сади. "Спальний" район, іменем якого вона названа - за три кілометри звідти. Пішки мешканці Троєщини на таку відстань ходити не стануть, тому міськадміністрація пустила для них два автобусні маршрути - N60 та N61. Обидва курсуватимуть між залізничною платформою та вул. Сабурова. Квиток коштує дві гривні, але за ці гроші пасажир отримує право проїзду не лише в автобусі, а й в електричці. Окремо білет на міську електричку коштує 1,7 грн. Новий транспортний проект мерії не викликає захоплення у троєщинців.
З середи в Києві з"явився новий вид громадського транспорту - міська електричка. Між Троєщиною та іншими "спальними" районами столичного лівобережжя й станцією метро "Петрівка" відтепер курсуватиме три шестивагонних склади.
Міська електричка працюватиме лише в ранкові та вечірні години пік. З шостої до девятої години ранку виконуватиме 14 рейсів від платформи "Троєщина" до залізничної станції "Київ-Петрівка" і назад. Інтервал між відправленням електропотягів 12 - 14 хвилин. Дорога з лівого берега на правий займатиме 7 хвилин. Вечірній сеанс роботи міської електрички починатиметься від п"ятої години вечора і триватиме до 19 години 44 хвилин. Інтервал руху такий, як і вранці.
Платформа "Троєщина" знаходиться у дачному масиві Воскресенські сади. "Спальний" район, іменем якого вона названа - за три кілометри звідти. Пішки мешканці Троєщини на таку відстань ходити не стануть, тому міськадміністрація пустила для них два автобусні маршрути - N60 та N61. Обидва курсуватимуть між залізничною платформою та вул. Сабурова. Квиток коштує дві гривні, але за ці гроші пасажир отримує право проїзду не лише в автобусі, а й в електричці. Окремо білет на міську електричку коштує 1,7 грн. Новий транспортний проект мерії не викликає захоплення у троєщинців.
З середи в Києві з"явився новий вид громадського транспорту - міська електричка. Між Троєщиною та іншими "спальними" районами столичного лівобережжя й станцією метро "Петрівка" відтепер курсуватиме три шестивагонних склади.
Міська електричка працюватиме лише в ранкові та вечірні години пік. З шостої до девятої години ранку виконуватиме 14 рейсів від платформи "Троєщина" до залізничної станції "Київ-Петрівка" і назад. Інтервал між відправленням електропотягів 12 - 14 хвилин. Дорога з лівого берега на правий займатиме 7 хвилин. Вечірній сеанс роботи міської електрички починатиметься від п"ятої години вечора і триватиме до 19 години 44 хвилин. Інтервал руху такий, як і вранці.
Платформа "Троєщина" знаходиться у дачному масиві Воскресенські сади. "Спальний" район, іменем якого вона названа - за три кілометри звідти. Пішки мешканці Троєщини на таку відстань ходити не стануть, тому міськадміністрація пустила для них два автобусні маршрути - N60 та N61. Обидва курсуватимуть між залізничною платформою та вул. Сабурова. Квиток коштує дві гривні, але за ці гроші пасажир отримує право проїзду не лише в автобусі, а й в електричці. Окремо білет на міську електричку коштує 1,7 грн. Новий транспортний проект мерії не викликає захоплення у троєщинців.
З середи в Києві з"явився новий вид громадського транспорту - міська електричка. Між Троєщиною та іншими "спальними" районами столичного лівобережжя й станцією метро "Петрівка" відтепер курсуватиме три шестивагонних склади.
Міська електричка працюватиме лише в ранкові та вечірні години пік. З шостої до девятої години ранку виконуватиме 14 рейсів від платформи "Троєщина" до залізничної станції "Київ-Петрівка" і назад. Інтервал між відправленням електропотягів 12 - 14 хвилин. Дорога з лівого берега на правий займатиме 7 хвилин. Вечірній сеанс роботи міської електрички починатиметься від п"ятої години вечора і триватиме до 19 години 44 хвилин. Інтервал руху такий, як і вранці.
Платформа "Троєщина" знаходиться у дачному масиві Воскресенські сади. "Спальний" район, іменем якого вона названа - за три кілометри звідти. Пішки мешканці Троєщини на таку відстань ходити не стануть, тому міськадміністрація пустила для них два автобусні маршрути - N60 та N61. Обидва курсуватимуть між залізничною платформою та вул. Сабурова. Квиток коштує дві гривні, але за ці гроші пасажир отримує право проїзду не лише в автобусі, а й в електричці. Окремо білет на міську електричку коштує 1,7 грн. Новий транспортний проект мерії не викликає захоплення у троєщинців.
З середи в Києві з"явився новий вид громадського транспорту - міська електричка. Між Троєщиною та іншими "спальними" районами столичного лівобережжя й станцією метро "Петрівка" відтепер курсуватиме три шестивагонних склади.
Міська електричка працюватиме лише в ранкові та вечірні години пік. З шостої до девятої години ранку виконуватиме 14 рейсів від платформи "Троєщина" до залізничної станції "Київ-Петрівка" і назад. Інтервал між відправленням електропотягів 12 - 14 хвилин. Дорога з лівого берега на правий займатиме 7 хвилин. Вечірній сеанс роботи міської електрички починатиметься від п"ятої години вечора і триватиме до 19 години 44 хвилин. Інтервал руху такий, як і вранці.
Платформа "Троєщина" знаходиться у дачному масиві Воскресенські сади. "Спальний" район, іменем якого вона названа - за три кілометри звідти. Пішки мешканці Троєщини на таку відстань ходити не стануть, тому міськадміністрація пустила для них два автобусні маршрути - N60 та N61. Обидва курсуватимуть між залізничною платформою та вул. Сабурова. Квиток коштує дві гривні, але за ці гроші пасажир отримує право проїзду не лише в автобусі, а й в електричці. Окремо білет на міську електричку коштує 1,7 грн. Новий транспортний проект мерії не викликає захоплення у троєщинців.
Коментарі
14