Креативний ресторан "Геларто" у Нью-Йорку виготовив незвичний продукт - морозиво-суші.
У працівників ресторану виникла ідея по-новому показати усю неповторність японської кухні. З цією метою вони і створили новий тип морозива, пише boredpanda.
"Геларто" викладає світлини нових страв у Інстаграм.
Пропонуємо переглянути добірку фото і переконатися у апетитності та незвичності такої освіжаючої літньої страви.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пухнасті солодощі: торти роблять незвичайної форми
Таке морозив можна їсти паличками, бо виглядає воно справді, як суші. Кольори підібрані точно "за рецептом".
Часто відвідувачі "Геларто" не можуть відрізнити суші від морозива. Через це виникали курйозні випадки.
Зараз скуштувати можна 46 видів таких "суші".
Тенденція на суші-морозиво набирає популярності. Ресторатори прогнозують, що саме такий вид морозива стане трендовим цього літа.
По рівню сервісу європейці біля нас і близько не стоять. У них ніхто не панькається з гостями. Там чоловяга не переноситиме чайок молодим людям з одного столика до іншого і не припрошуватиме присісти на диванчик.
Коментарі