Стартувала потужна рекламна кампанія благодійного фонду, який займається підтримкою дитячих лікарень. В її рамках запущено три відеоролика і кілька десятків плакатів, які розвісять по всьому Торонто.
Так лікарня бореться з такими суперниками, як ниркова недостатність, кістозний фіброз, рак і порок серця, а самі діти - виступають хоробрими воїнами, пише thestar
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як відрізняються сніданки дітей з різних країн: соціальний фотопроект
Соціальна реклама вийшла емоційною. У лікарні SickKids більше 80% ракових хворих виживають, близько 98,5% операцій на серці проходять успішно, а смертність через відмову печінки в результаті захворювань шлунково-кишкового тракту скоротилася з 22% в 2000 році до менш 1%.
Хартлі Берньє, один з героїв рекламної кампанії. У нього аномалія кишківника.
6-річна Пейтон Калдер, якій у травні пересадили серце, принесла на зйомку прикрасу із намистин сміливості.
4-річний Джейдон Перент, усиновлений з В'єтнаму в кінці 2014 року зі вродженим пороком серця, насмішив всю знімальну группу. Він зробив максимально серйозне обличчя і надів рвані джинси, окуляри і кепку.
8-річну Грейс Тернбулл удочерили з Китаю в 2010 році з синдромом ламких кісток. Через хворобу скелет дівчинки дуже крихкий. Вона може зламати стегнову кістку і навіть не заплакати, як справжній маленький герой.
6-річний Малакі Кер-Уент щосили намагався зобразити тигра на зйомках.
7-річна Марлоу Плофман одягла костюм Бетмена. Вона їздить в Торонто на лікування зі своїми батьками по двісті кілометрів.
15-річний Маркус Аугусто страждає на карциному, але грає в хокей і хотів би одного разу грати на Паралімпійських іграх. На це його надихнув виступ паралімпійської збірної Канади.
Нагадаємо, батько розчулив світ знімками сина-аутиста
Коментарі