![](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/881/881385_1_w_570.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/881/881385_2_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/881/881385_3_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/881/881385_4_a_135_100.jpg?v=0)
22 січня 2013 року Вів'єн Вествуд взяла участь в кампанії по ребрендингу Англійського національного балету, пошивши для трупи приголомшливі концертні костюми.
Рекламна кампанія за участю зірок балету була представлена публіці. Арт-директор трупи заявила:
"Я неймовірно схвильована, що Вів'єн Вествуд погодилася працювати з нами. Це мрія, що стала реальністю".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Полунін заявив про своє прагнення об'єднати Україну і Росію
За словами авторів фотосету, наряди від Вествуд ідеально підходять яскравим і харизматичним артистам, в той час як вони самі наповнюють речі необхідним драматизмом.
У цьому році для щорічного календаря Pirelli знялися талановиті і готові до відвертих зізнань зіркові красуні.
Календар знімав фотограф Альберт Уотсон.
Балерина Місті Коупленд, яка стала першою темношкірою примою в американському балеті, вразила перевтіленням зі стриптизерки в красуню-танцівницю.
Коментарі