![Щотижня сміливі користувачі Twitter діляться відвертим контентом. У підписі до еротичних кадрів використовують хештег #хтивийпонеділок або #sexymonday](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/1150/1150979_1_w_570.jpg?v=0)
![Щотижня сміливі користувачі Twitter діляться відвертим контентом. У підписі до еротичних кадрів використовують хештег #хтивийпонеділок або #sexymonday](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/1150/1150979_2_a_135_100.jpg?v=0)
![Щотижня сміливі користувачі Twitter діляться відвертим контентом. У підписі до еротичних кадрів використовують хештег #хтивийпонеділок або #sexymonday](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/1150/1150979_3_a_135_100.jpg?v=0)
![Щотижня сміливі користувачі Twitter діляться відвертим контентом. У підписі до еротичних кадрів використовують хештег #хтивийпонеділок або #sexymonday](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/1150/1150979_4_a_135_100.jpg?v=0)
![Щотижня сміливі користувачі Twitter діляться відвертим контентом. У підписі до еротичних кадрів використовують хештег #хтивийпонеділок або #sexymonday](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/1150/1150979_5_a_135_100.jpg?v=0)
Щотижня сміливі користувачі Twitter діляться відвертим контентом. У підписі до еротичних кадрів використовують хештег #хтивийпонеділок або #sexymonday.
Більшість українок, які підтримали пікантну традицію, оголювали груди та вдягали еротичну білизну.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У портупеї на голе тіло: австралійська активістка влаштувала еротичну фотосесію
Gazeta.ua зібрала найяскравіші фото, які публікували у Twitter цього понеділка.
Хтивийпонеділок – флешмоб, у якому користувачі Twitter публікують фото в стилі ню під хештегом #хтивийпонеділок або #sexymonday і збирають коментарі. Роблять це з різною метою: щоб прийняти власне тіло, привернути увагу до політичної події чи задля самовираження.
До появи хтивихпонеділків вже існували позначення для "оголених" днів тижня. Періодично в англомовному Twitter намагалися влаштувати Національний день нюдсів. Цього дня кожен міг попросити нюдси й отримати їх в особисті повідомлення. Уперше таке провели 2012 року в мережі. Проблема була в тому, що таких днів нюдсів було приблизно 10, і проводили їх у різний час.
Учасники флешмобу не завжди повністю роздягаються. Найчастіше публікують фото в спідньому або в сарафані із приспущеною бретелькою, піднятою спідницею чи футболкою тощо.
Коментарі