Торгова мережа Under.me опублікувала новий рекламний ролик за участю ізраїльської супермоделі Бар Рафаелі. На цей раз Рафаелі зображує романтичну короткозору панночку, яка читає поетичну збірку.
За сценарієм ролика "Under.water" ("Під водою") героїня Бар уявляє себе у відкритому морі. Листочки з віршами та нотами, вкладені в книгу, розлітаються наче чайки, а розпалена дівчина кидається в басейн. Окуляри для читання вона при цьому не знімає, але перетворюється в спокусливу красуню, тіло якої прикривають напівпрозора мокра біла майка і темні стринги.
Слід зазначити, що сценарій третього ролику Рафаелі в рекламі її фірми Under.me помітно винахідливіший зі перші два. Хоча найпопулярнішим в мережі інтернет став другий ролик про "красуню у ванній", для якого Бар знімалася повністю голою.
Бар Рафаелі приймає участь в розробці дизайну моделей Under.me. Ключовим словом власної лінії білизни від Рафаелі є слово "комфорт". За багато років роботи в модельному бізнесі Бар встигла оцінити значення цього слова і цінує, насамперед, зручність білизни.
ФОТОРЕПОРТАЖ: Бар Рафаелі скромно відсвяткувала день народження
Про те, що Рафаелі запускає власну лінію спідньої білизни, вперше було оголошено в листопаді минулого року (мова йшла про випуск білизни під маркою Undeez, перетворену пізніше в Under.me). Тоді ж повідомлялося, що компанія Рафаелі вироблятиме білизну не тільки для жінок, але і для чоловіків. Цільовою аудиторією будуть покупці "середнього класу" 25-45 років. Крім власне спідньої білизни, компанія планує випускати балетні трико, сорочки та кофтинки.
Коментарі