Представник Олі Полякової виступив з офіційною заявою про те, що артистка не має ніякого відношення до акції, запущеної торговою маркою "Оболонь Beermix".
Компанія незаконно використовує образ співачки і її ім'я для розкрутки. Один зі смаків алкогольного напою названий псевдонімом співачки. Торгова марка закликає користувачів соцмереж відзначати на сторінці своєї продукції артистку. Обіцяють приз у вигляді автографа виконавиці і "сюрприз в стилі Полякової".
На прохання менеджменту артистки врегулювати питання з незаконним використанням образу і бренду співачки представники "Оболонь Beermix" не відреагували.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Полякова розцілувала Потапа і Горбунова в Юрмалі
"Це не тільки неповага до артиста, а й до закону. Упевнений, що це непорозуміння - на рівні недобросовісних маркетологів. І ми будемо звертатися до керівництва компанії, щоб розібратися в цій ситуації. При необхідності ми готові залучати юристів", - прокоментував інцидент продюсер співачки Михайло Ясинський.
Коментарі