Рекордний за кількістю заявлених музичних гуртів Atlas Weekend цього року зібрав тисячі українців на ВДНХ. Закривали третій фестивальний день традиційно різні за жанром колективи, серед яких було чимало зарубіжних. Хедлайнерами стали Сплін, ДахаБраха, 5'nizza та The Subways.
За три дні виступили музичні колективи з різних країн. Глядачі не пропустили і фінал Євро-2016. Для футбольних фанатів встановили великий екран на одній зі сцен фесту. І хоча виступи третього дня були не за графіком, публіка терпляче чекала.
Гурт ДахаБраха тільки-но повернувся з європейського туру. Це перший український гурт, який запросили на відомий британський Ґластонбері.
Читайте також: Один з творців "Сімпсонів" оцінив виступ ДахаБраха
"Ми приїхали з трьох тижневого туру по Європі. Atlas weekend проходить вдруге і головне, що така річ відбулась в Україні, має бути таких фестивалів більше для українців", - говорить учасник ДахаБраха.
Порадував своїм виступом на Atlas weekend гурт 5'nizza, який знову об'єднався після тривалої перерви. Музиканти продовжують займатися сольними проектами, але повідомляють, що готують новий альбом. До фестивалів ставляться вибірково.
"Ми виступаємо коли запрошують. Ми грали на Atlas weekend окремо і маємо довіру до цього фестивалю", - говорить Андрій Запорожец, учасник гурту 5'nizza.
До речі, SunSay та Сергій Бабкін порадували своїми виступами глядачів вчора.
Протягом трьох фестивальних днів свої програми на чотирьох сценах представили Apocalyptica, GusGus, Іван Дорн, Бумбокс, Друга Ріка,BRUTTO, Jamala, Pianoбой, Onuka, The Maneken, O.Torvald, 5'nizza, Валентин Стрикало, Сергій Бабкін, The Retuses, Bahroma, The Erised, Mgzavrebi, Срібне весілля, Вагоновожаті, С.К.А.Й., Один в Каное,, Марія Чайковська, Fl"ur, Brunettes Shoot Blondes, Epolets, Alloise, PUR: PUR,Biplan, Secret Avenue, Beissoul & Einius, KATYA, Peter and the Wolves, Tape Flakes, Fontaliza, Станція Мир тощо.
Цього разу, на відміну від попереднього дня, погода не підвела і глядачі насолоджувались музикою. ДахаБраха розповіли про запоруку успіху європейських фестивалів і хотіли, щоб і українці перейняли цей досвід.
"Хотілося, щоб наші фестивалі досягли такого рівня, як Ґластонбері. Важливо, щоб вчасно був саундчек. Якщо ти не встигаєш, вибач, все залежить від артистів, техніків, командної гри, менеджерів, це спільна робота, зусилля. Ми плануємо наш виступ не один день. До речі, і глядачі мають готуватися, наприклад в один з днів на Atlas weekend був дощ, не було багато людей, тому що вони взмокли. Та чому не підготвувалися? Чому не дивились прогноз погоди? Ви ж йшли на природу. У Європі і світі такого немає, вони йдуть, якщо купили квитки і хочуть почути і побачити, за чим вони йдуть - зроблять все залежне, щоб отримати те, за чим вони йдуть, незалежно від того чи буде дощ", - говорить учасниця колективу Ніна Гаренецька.
"Це питання глобальне. В Україні "совкова" традиція, ми не цінуємо часу іншх. Це будь-де, ти підеш у ЖЕК і будеш сидіти півгодин у черзі, для нас нормально запізнюватись на півгодини на зустріч. Концерти в Європі не можуть затриматися більше, ніж на 15 хвилин, тоді це провал, дуже рідко трапляється. А, тут, у нас, така традиція і її треба ламати, часто нас просять: "Люди не всі прийшли, давайте на годину пізніше", а ті хто прийшли, вони мають півтори години чекати. Це неповага до пунктуальних людей від непунктуальних: це неправильно, повинні почати цінувати час інших людей, це життя інших людей", - говорить учасник ДахаБраха Марко Галаневич .
Один з хедлайнерів фестивалю британський гурт The Subways не вперше приїхав до України. Команда має традицію на кожному концерті співати мовою країни, до якої приїжджає.
"Ми любимо Україну",- говорить на прес-конференції українською соліст The Subways Біллі Ланн.
"Ми віримо, що повинні ламати бар'єри з аудиторією. Багато музикантів навпаки хочуть створити таємничість навколо себе. А ми хочемо бути ближчими до прихильників. Це дуже весело", - говорить музикант.
Не дивлячись на пізній час, в який традиційно закінчуються концерти на фестивалі Atlas Weekend і те, що на наступний день багатьом треба було на роботу, натовп слухачів не розходився до останнього виступу і запалював під драйвові мелодії.
Коментарі