Українська ведуча Олена Кравець потрапила в скандал через рекламу білизни для військових, у якій говорить від імені захисниці з позивним "Піранька".
"Були моменти, коли білизна не тримала, й при виконанні своїх обов'язів просто випадали груди", - йдеться у рекламному слогані.
На це відреагувала сержантка та медикиня Аліна Сарнацька.
"Дуже успішний проєкт. Брабрабра хотіла піар на військових і продавать ліфчики. Кравець просто хотіла піар на військових, ГО хотіла піар на військових і передасть їм ліфчики. Всі довольні. А я б хотіла ніколи не бачити цей позор і я не дуже довольна. А ще більше я сумую через те, який образ військових знов і знов створюють "жіночі ініціативи". Всі мої знайомі жінки можуть справитися зі своїми грудьми і говорити за себе самі. Без допомоги Кравець", - обурилась військова.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Ви ж такі самі" - Ліга Сміху оскандалилась жартами про ухилянтів в Тисі
Користувачі мережі також долучилися до обговорення. На думку українців, така реклама є недоречною і висвітлює захисниць у поганому світлі.
"Ми пахали - я і трактор", "Бо це зручно. Взяти чужий досвід і покласти свій фейс", "Це взагалі - мовний покруч якийсь... Дурна ідея", "Цікаво почути, чому Кравець погодилась, чи ініціювала таке. Ну про шось же вона думала", "І хтось же за цей концепт гроші отримав. Чому військова сама не може говорити про незручності своїх грудей при виконанні ними обовʼязків? І чому Кравець, людина максимально далека від війни, говорить за чужі груди? Це що, якась сороміцька тема?", - пишуть у коментарях.
Крім цього публікують фото Кравець у білизні і пишуть: "Бо як ніхто знає, як важко жінкам на нулі в незручній білизні".
На телеканалі "Дім", де випускалися її програми, пояснили, чому ці гроші не спрямували на ЗСУ. "Кошти цивільної частини державного бюджету України не можуть бути використані на військові цілі", - йшлося у повідомленні.
Коментарі