Вікторія Бекхем нещодавно відсвяткувала 10-річчя свого бренду одягу показом на Тижні Моди у Лондоні, а не традиційно у Нью-Йорку.
Співачка знялась у фотосесії для Vogue Australia.
Вікторія виховує 19-річного Брукліна, 16-річного Ромео, 12-річного Круза та 7-ми річну Харпер. В інтерв'ю сказала, що бренд - це її п'ята дитина.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Улюблена інтернет-зірка оголилась для чоловічого глянцю
"Те, що ми отримали за 10-ть років, набагато більше, ніж я мріяла. Я відчуваю, ніби займалась цим все життя", - говорить зірка.
"Я була поп-зірка, яка перетворилась на модного дизайнера і не хотіла робити речі, як всі інші. Можливо тому, що я була трішки наївна і не боялась випробувань на моєму шляху", - говорить співачка та дизайнер.
"Досі знаю ціну пенні", - переконує Вікторія, - були гарні моменти за цю історію, отримувала нагороди, гарні продажі, для мене досягти успіху це одне, а винайти щось абсолютно різні речі. Я завжди працюю, сфокусована на наступній цілі".
В мережі не всі схвалили фотосесію Бекхем, дехто назвав співачку манекеном і розізлились на журнал.
Вікторія започаткувала свій лейбл у вересні 2008-го року, а в 2011-му він виріс у показ на Нью-Йорк фешн-вік і Вікторія започаткувала більш низький ціною.
Коментарі