Минулого тижня сайт, створений фанатами Євробачення, провів опитування серед журналістів друкарських видань, телебачення та радіо європейських країн. Метою опитування було визначити, відеокліп представника якої країни отримає більшу кількість голосів. Опитування проводилося серед працівників ЗМІ Греції, Кіпру, Норвегії, Швеції, Іспанії, Мальти, Франції, Великої Британії, Німеччини, Росії, України, Румунії, Молдови, Нідерландів, Бельгії, Данії, Словенії, Сербії, Ізраїлю, Туреччини, Португалії, Ірландії.
В результаті журналісти майже всіх європейських країн віддали перевагу кліпу "Anticrisis Girl" української учасниці Світлани Лободи. Вони відзначили оригінальність, динаміку і насиченість відео, створеного арт-продюсером Світлани Лободи і постановником її виступу Аланом Бадоєвим.
Український кліп отримав 19,4% голосів. На один відсоток від нього відстала Польща, третє місце з результатом 17,3% зайняла Іспанія.
Світлана Лобода є фаворитом Євробачення-2009. Букмекери в даний момент прогнозують їй 6 місце (в кінці минулого тижня - 7) у фіналі конкурсу, а за частотою європейських запитів в пошуковій системі Google представниця України знаходиться на 5 місці.
За матеріалами E-motion.com.ua
Коментарі
5