21-річна дочка співачки Мадонни Лурдес Леон продовжує співпрацювати з нью-йоркським брендом одягу MadeMe - на цей раз він представив колаборації з Converse.
У мережі з'явилися перші знімки рекламної кампанії, витриманою в яскраво-жовтій гамі. На одному з них модель позує з піднятими руками, демонструючи свою прихильність бодіпозітіву. В грудні минулого року за подібні кадри інтернет-користувачі розкритикували Джіджі Хадід. Лурдес теж дісталася порція критичних відгуків у соцмережі.
"Відписався після цієї публікації", - прокоментував один з фоловерів на сторінці Vogue в Instagram, де був розміщений кадр з фотосесії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дочка Мадонни прогулялася без білизни під прозорим топом
"Жахлива фотографія! Голитися!", - написав інший.
Лурдес, як і її мама, і раніше активно підтримувала рух, що спонукає приймати тіло інших людей таким, яке воно є. Юна знаменитість продовжує нести в маси ідеї бодіпозитива, в тому числі і в рекламно-комерційних цілях.
Коментарі