![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/506/506343_1_w_570.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/506/506343_2_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/506/506343_3_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/506/506343_4_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/506/506343_5_a_135_100.jpg?v=0)
У Японії вирішили "по-сучасному" рекламувати популярну марку автомобілів Honda Accord Hybrid. У підсумку реклама вийшла сексуально-сміливою.
Як відомо, в Японії є такий популярний мем із невимушеним еротичним забарвленням - медична сестра. Він уже давно вийшов за свої формальні рамки і живе в японській культурі самостійно, на широку ногу експлуатується рекламниками-піарниками. Але зводити новий Honda Accord Hybrid і медсестру - здається, навіть у Японії таке трапилося вперше.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сексуальна брюнетка перетворила серійний "Лексус" на суперкар
Для просування новинки японці відправили "Акорд" на візит до такої ж медсестри, спілкування з якою нібито і відображає фотосесія, розповідаючи і показуючи переваги нової Хонди.
Коментарі
7