Компанія Mazda має намір проводити планомірну політику зниження ваги своїх моделей. Заявлено, що кожна нова модель, що випускається на ринок, буде як мінімум на 100 кг легша за свою попередницю, незважаючи на всі інженерні складності.
Інженерам, які займаються забезпеченням зниження ваги, доводиться шукати компроміс між відразу кількома чинниками: необхідністю забезпечення потрібного рівня безпеки і жорсткості кузова, підвищенням економічності моделі і боротьбою з постійним збільшенням ваги за рахунок постійного розширення списку додаткових опцій.
Як повідомляє Automotive News, одним із засобів досягнення поставленої мети став новий підхід до проектування моделей, коли необхідна жорсткість досягається при використанні меншої кількості металу. Крім того, деякі зміни, мінімальні самі по собі, дають потужний ефект за рахунок кількості. Наприклад, при складанні кроссовера Mazda CX-5 використані болти, чия вага менша на 8 г, але в сукупності з іншими заходами кросовер вийшов майже на 250 кг легшим, ніж порівнянний за розмірами СХ-7.
Уже відомо, що більш легке шасі отримає і нове покоління Mazda6, чия прем'єра відбудеться на Московському автосалоні, але поки виробник не розкриває точних даних.
Зазначається, що зниження ваги можна домогтися за рахунок застосування більш легких і жорстких матеріалів, але використання, наприклад, алюмінію і карбону призводить до істотного подорожчання моделі. Таким шляхом йдуть зараз преміум-виробники, наприклад, Audi і Jaguar.
Коментарі