




Шпигуни-фотографи британського Autocar зробили нову порцію знімків прототипу BMW i8. Мало того, вони вперше зуміли зазирнути у салон автомобіля.
Незважаючи на те, що тестовий зразок буде доопрацьовуватися і змінюватися, уже зараз можна сказати, що за основу інтер'єру спортивного гібриду взято дизайн поточного модельного ряду. Поки що кидається в очі тільки трьохспицеве кермо й електронний спідометр, хоча, можливо, що за полотнищами, які прикривають торпедо, й екранами телеметрії ховаються якісь сюрпризи.
Якщо поглянути на i8 зовні, то під камуфляжем чітко простежується екзотичний силует, що нагадує про вихідний Concept Vision Efficient Dynamics 2009 року. У BMW заради аеродинамічної ефективності розробили досить незвичайні обводи: задні колісні арки зроблені як відокремлена частина кузова, а елементи, які спускаються вздовж задніх стійок, створюють тунель, що направляє потоки повітря до заднього спойлера. Також оптимізують повітряний потік перед колесами спеціальні "плавники".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У мережу "злили" засекречені зображення серійного електрокара BMW i3
BMW i8 може також похвалитися і динамікою суперкара, адже поєднання бензинового 1,5-літрового турбомотора та електродвигуна (причому перший відповідає за задні колеса, а другий - за передні) видає 349 кінських сил і 550 Нм моменту. За попередніми розрахунками, спорткар буде розганятися до 100 км/год за 4,6 секунди.
Прем'єра серійного BMW i8 відбудеться ближче до кінця року, слідом за відкриваючим i-лінійку BMW i3. Майже за два роки, що минули з моменту рішення про запуск гібрида у виробництво, автомобіль помітно додав у ціні. Наприклад, якщо у 2011-му йшлося приблизно про 100 000 євро, то останні чутки згадують уже 120-тисячний цінник.
Коментарі