Півонія, липа, конвалія, фрезія - це квітки, які реалістично відтворити в парфумерії ще нікому не вдалось, хоча багато хто намагається. Про це Gazeta.ua розповіла парфумер Ксандра Осініна.
"Для цих ароматів немає природної сировини, та й синтетика поки не дуже реалістична. Тієї ж конвалії дуже багато, але мені вона в парфумах дуже не справжня. При тому, що дуже люблю натуральну конвалію – як вона пахне в природі. З липою та сама історія. Красива липа є у мого улюбленого Енді Тауера, але вона в нього підсушена – не свіжі квіти, що на дереві, а ті, що в чайочку. Все ж таки це інше. Поки що в парфумерії немає чистого аромату липи.
Взимку буває натхнення вдягти холодне море, а влітку розжарені спеції, не бачу тут дисонансу
Хороших морських ароматів є багато, але їх треба слухати на собі. Бо, буває, вони класно зібрані, але на шкірі щось не те. Є Mega mare від Orto Parisi. Там море моря, але для мене воно занадто важке та задушливе, як купа прілих водоростей".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Синтетичні парфуми схожі на глянцеві картинки, а натуральні - на відьомське вариво - парфумер
Парфумер вважає, що не варто ділити парфуми на ті, що підходять до холодної, і ті, які пасують теплій порі року.
"Не поділяю ідею сезонності парфумів. Взимку буває натхнення вдягти холодне море, а влітку розжарені спеції, не бачу тут дисонансу. Дозвольте собі жити без зайвих штучних обмежень, і насолоджуйтесь життям – моя порада щодо підбору парфумів, та й будь чого в принципі", - зазначила Ксандра Осініна.
99 років тому з'явилися легендарні парфуми Chanel №5. Їх презентували 5 травня 1921 року в Парижі.
Створила аромат французька кутюр'є Габріель Коко Шанель. Вона віддавала перевагу стриманості, мінімалізму та гігієні. Була проти нестійких парфумів, якими буквально обливалися, щоб замаскувати запах немитого тіла.
За легендою, Коко Шанель попросила парфумера Ернста Бо створити штучний аромат, який пахне жінкою. Той запропонував 10 варіантів. Шанель обрала колбу під цифрою 5 і додала до неї трохи конвалії. Аромату присвоїла своє ім'я з порядковим номером пробного флакона.
Кожні 30 секунд у світі купують флакон Chanel №5. Річний об'єм продажів у середньому становить $100 млн. За весь час існування аромату - більше $0,5 млрд. Коко Шанель заробила на парфумах понад $15 млн.
В Україні оригінальний флакон парфумів Chanel №5 об'ємом 15 мл коштує 6900 грн.
Коментарі