Вчора у Києві на Контрактовій площі відбулося святкування Дня автомобіліста. Його організували "Золоте кермо України" разом із комунальним підприємством "Київпастранс".
Під час заходу відбувся показ 49 старовинних автомобілів. Також були автобуси та вантажівки.
"Ми тут збираємося кожного року на День автомобіліста. Це вже традиція в останню неділю жовтня їхати на Контрактову площу. Однак цьогоріч наша зустріч була особливою. Адже відбулися заїзди на автобусах, змагання механіків, а також презентація спортивного автомобіля, який зробили студенти "КПІ"", - говорить Роман Щипков, голова комісії ретро руху України.
У заїздах автобусів взяли участь три "Ікаруси", ЗіС та два IVECO. Водії автобусів їздили вулицями Києва й виконували встановлені завдання.
"Через кожних 150-200 метрів треба було зупинятися у певних місцях і помічати вивіски, таблички реклами, записувати це у бортовий журнал. Якщо хтось не виконав завдання, отримує штрафні бали", - пояснює Роман.
У ході заходу представили хот-род — автомобіль із кузовом Mеrsedes-Benz 1930 років із сучасною підвіскою, двигуном і трансмісією.
"Для нашого заходу не прийшлося перекривати жодної дороги та площі. Ми обрали такий формат, щоб з одного боку був святковим, з іншого — не заважав іншим учасникам руху", - пояснює голова комісії ретро руху України.
Свої машини на захід привезли автоклуби Old Car Service , "Кофейбус", "Нова-моторс" та інші.
З автобусів був "Ікарус-256", "Ікарус-260", "Ікарус Е-94", ЗіС-155 та інші. Серед автомобілів одним із найрідкісніших був єдиний в Україні Packard 120, рідкісні Opel і Mеrsedes-Benz, легенди радянського автопрому ГАЗ-20 та ГАЗ-21, а також ранні моделі "Москвичів".
"Я також тут щороку. Цього разу приїхав на "Москвичі 407", його відновлював 3 роки", - говорить власник машини Валерій Заєць.
Його коричневий "Москвич" 1963 року оздоблений оригінальним хромом. Машина відреставрована подібно до зразків, що сходили з конвеєра у 1960-х роках.
"Моєю метою було зробити його максимально таким, яким його випускали. Єдине, від чого відійшов при відновленні, це від кольору. Рідна фарба цієї машини морковна", - говорить чоловік.
Він найдовше відновлював салон.
"З ним було дуже багато мороки, бо другий власник автомобіля хотів зробити із цього "Москвича" космічний корабель — порозміщував тут якісь електронні плати та модулі, оснастив саморобними електронними системами, але нічого не закінчив. Прийшлося все це викидати й заново прокладати проводку", - каже Валерій.
Коментарі