Ексклюзиви
середа, 30 грудня 2020 23:35

Заряжається за 10 хвилин і має запас ходу півтисячі кілометрів - як їде Porsche Taycan
33

Від початку продажів навесні українці придбали понад 6о електрокарів Taycan
Фото: Володимир Мукан
Porsche Taycan
Porsche Taycan
Porsche Taycan
Porsche Taycan

Porsche Taycan з березня продають в Україні. Це один із найбільш досконалих електромобілів у світі із можливістю найшвидше заряджатися. Модель пропонують у трьох версіях - 4S, Turbo, Turbo S. Вони відрізняються швидкістю розгону, потужністю, запасом ходу та іншими особливостями.
Щоб краще ознайомитися із машиною, домовляємося про тест-драйв.

Знайомство

Електромобіль беремо у салоні "Порше Центр Київ Аеропорт" на Бориспільській трасі. На випробування нам потрапляє версія 4S зі збільшеним об'ємом батареї і додатковими опціями. На одному заряді вона проїжджає від 407 до 463 кілометрів. А до 100 км/год розганяється за 4 секунди. Коштує такий тестовий Taycan 4,081,155 грн. А взагалі вартість моделі стартує від 3 391 600 грн

У Porsche Taycan - повний привід. Акумуляторні батареї розміщені в підлозі. Завдяки таким конструктивним рішенням модель має два багажники - спереду та позаду. Цікаво, що кузов машини має найкращу аеродинаміку в історії виробника Porsche - Сх 0,22 коефіцієнту опору повітрю.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як їде найменший і найдоступніший кросовер Ford - тест-драйв EcoSport

Дизайн

У Taycan - впізнаваний дизайн бренду. Це помітно за округлими передніми крилами, низьким капотом і великими колесами. Новинка має оригінальний каплеподібний дах і масивні крила задніх коліс. Їх видно навіть водієві під час руху в дзеркало заднього огляду. У електромобіля чимало нестандартних рішень - від світлодіодних фар йдуть вертикальні дефлектори повітря для покращення рівня аеродинаміки, лючки гнізд зарядки із електроприводом і сенсором знаходяться із двох боків. Праворуч - порт для швидкого заряду, ліворуч - для звичайного.

На одному заряді вона проїжджає від 407 до 463 кілометрів.

Крім цього, встановлені приховані ручки дверей. Як тільки до машини підходиш із брелком, вони виїжджають.
Задня частина Taycan стилістично перегукується із легендарним "911"-м. Оформлення світлотехніки в одну лінію додає спортивності моделі.
Щодо підвіски, то вона в Porsche Taycan пневматична, із електрорегульованими амортизаторами, системою зміни жорсткості стабілізаторів і різними електронними помічниками. Завдяки цьому водій залежно від потреби може змінювати кліренс автомобіля. У тестовому авто він 140 мм. За потреби його можна збільшити до 150.

Автор: Володимир Мукан
  Від початку продажів навесні українці придбали понад 6о електрокарів Taycan
Від початку продажів навесні українці придбали понад 6о електрокарів Taycan

Силовий агрегат

У рух електромобіль приводить два електродвигуни максимальною сумарною потужністю у 571 кінську силу. На задній вісі встановлена двоступенева трансмісія.
Номінальна ємність акумулятора - 93,4 кВт/годин.


Оглядаємо багажник

Задній багажник Taycan можна відчинити рухом ступні. Це зручно, коли руки зайняті вантажем. Він добре розпланований, має спеціальну нішу для блока зарядного пристрою. Сам відсік невеликий - на 407 літрів. Але додатковий вантаж можна покласти в передній багажник, який розміщений на місці звичного капоту.
Його можна відчинити у оригінальний спосіб - погладити бампер пальцем. Відсік спереду невеликий - 84 літри. Його можна використовувати як місце для спортивної сумки. Там же розташували спеціальні ніші із кришками для зберігання ремкомплекту для ремонту шин.

Пасажирські місця

Через занижену лінію даху високим пасажирам задніх сидінь потрібно нахилятися під час посадки й висадки на задні місця.
Перебувати заду в Taycan комфортно. За матеріалами, шкірою й ергономікою відчувається рівень автомобіля.
Загалом простору позаду в Taycan менше, ніж у Panamera, але двоє людей можуть зручно розташуватися. Також по центру влізе дитяче крісло з малюком.

Автор: Володимир Мукан
  Porsche Taycan
Porsche Taycan

Водійське місце

Водійське місце виглядає водночас інноваційно і класично. Технологічність відчувається за сучасними маніпуляторами й чотирма масивними моніторами на торпеді. Класика - за традиційним кермом бренду, добротною обшивкою шкірою і традиційним розташуванням деяких вузлів керування.

У рух електромобіль приводить два електродвигуни максимальною сумарною потужністю у 571 кінську силу.


Однією із такої данини традиціям є єдиний аналоговий пристрій на торпеді - це секундомір. Решта інформації виводиться на рідкокристалічні дисплеї. Один виконує роль панелі приладів. Два - мультимедійні функції для водія і пасажира. Четвертий відповідає за кліматичні та інші налаштування. До речі, приємно, що він зі зворотнім зв'язком - вібрує після натискання на кнопки.
Ковшоподібні сидіння зручні і мають великий діапазон налаштувань.

Автор: Володимир Мукан
  Porsche Taycan встановив новий рекорд Гіннеса™ за найдовший дрифт на електромобілі.
Porsche Taycan встановив новий рекорд Гіннеса™ за найдовший дрифт на електромобілі.


Поїхали!

Заводиться машина кнопкою ліворуч - як і всі Porsche. Щоб вона почала їхати, достатньо скористатися ручкою біля панелі приладів "R-N-D".
"Тайкан" починає рух плавно. Відчувається великий запас потужності за абсолютної тиші. Бо шумоізоляція автівки на високому рівні.
Підвіска - в міру жорстка. Завдяки цьому керованість практично ідеальна. Здається, не існує швидкості, на якій неможливо справитися із цим електромобілем.
Рульове керування гостре. Кермо дає водієві зворотній зв'язок, як у більшості спортивних машин.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пролітає над ямами й автоматично фільмує аварійні ситуації - тест-драйв Citroеn C5 Aircross

Достатньо близько 4 секунд, щоб розігнатися до 100 км/год. Цікаво, що якщо в авто встановлена функція Launch Control,- прискорення може бути і за 2.8 cекунди. За рахунок різкого притиснення водія до сидіння і повної тиші - це не може не вражати. При чому з кожним новим рубежем швидкості керованість не погіршується. При швидкості понад 150 км/год контроль над автомобілем зберігається такий, як на більшості машин при 70 км/год.
Допомагають вести авто безліч електронних помічників - контроль рядності руху, індикатори мертвих зон видимості, камери із хорошою якістю тощо.
Стосовно запасу ходу, то в місті можна вкластися у 300 кілометрів, якщо не обмежувати себе різкими стартами.

Зараз ви читаєте новину «Заряжається за 10 хвилин і має запас ходу півтисячі кілометрів - як їде Porsche Taycan». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути