За кілька днів стартує один з етапів щорічного міжнародного чемпіонату автогонок у класі "Формула-1" - Гран-прі США. Там змагатимуться як окремі пілоти, так і команди. Пілот-переможець традиційно отримує титул чемпіона світу, а команда-чемпіон — Кубок конструкторів.
Увагу глядачів приковують не тільки гонщики-екстремали, які їдуть на болідах власного проектування зі швидкістю майже 400 км/год. Члени їхньої команди, конструктори також відіграють неабияку роль у чемпіонаті.
Так, невід'ємним та обов'язковим етапом кожної гонки є піт-стоп. Під час заїзду гонщик зупиняється у боксах своєї команди, щоб змінити колеса або швидко відремонтувати авто, протерти забрало на шоломі. Потрібно зупинитися перед механіками максимально точно. Якщо він під'їде з дуже великою швидкістю, то просто проскочить місце зупинки або наїде на членів команди. Часто пілоти на швидкості збивають механіків, стартують задовго до того, як вони закінчать перевірку авто і через це пошкоджують боліди.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Формула-1. Феттель виграв Гран-прі Монако
Під час піт-стопу поруч з кожним колесом знаходиться по три механіка: один забирає зняте колесо, інший — подає свіжий комплект, і ще один — знімає і надягає колеса. Від того, наскільки швидко та якісно кожен з техніків виконає свою роботу, залежить результат гонщика на фініші.
За майже 70 років розвитку Королівських гонок - "Формула-1" час проведення піт-стопів скоротився з кількох хвилин до кількох секунд. Так, 1950-го колеса міняли за допомогою спеціального молота. Це вимагало багато зусиль і забирало чимало часу. Зараз це роблять за допомогою спеціального електричного гайкокрута.
Еволюцію піт-стопів за 70 років можна переглянути у відео:
Gazeta.ua пропонує добірку найшвидших рекордів піт-стоперів за історію існування гонок у класі "Формула-1".
1. У серпні 2012-го команда McLaren встановила світовий рекорд із швидкості проведення піт-стопу. Під час Гран-прі Німеччини британські механіки підготували болід Дженсона Баттона до продовження гонки за 2,31 с.
2. У травні 2013 року на Гран-прі Малайзії команда Red Bull Racing побила цей рекорд, обслуживши свого пілота Марка Веббера за 2,05 сек. На "Гран–прі" США 2013 року вони покращили свій результат і замінили колеса за 1,923 сек.
3. У червні 2016 року британські техніки команди Williams повторили рекорд колег. Вони замінили шини на боліді бразильського автогонщика Феліпе Маси за 1,92 с. Рекордно швидкий піт-стоп зафіксували під час Гран-прі Європи у Баку.
Команди учасники змагань "Формули-1" використовують гоночні автомобілі (боліди) власного виробництва. Зараз боліди "Формули-1" розвивають швидкість до 360 км/год. Оскільки кожна команда будує болід самостійно, під час підготовки до гонок постійно народжуються оригінальні конструкторські ідеї та рішення, які потім втілюють у виробництві звичайних автомобілів. До прикладу, антипробуксувальна система з'явилася саме після "Формули-1". Вперше її використала команда Ferrari у 1990 року. Після заборони цієї системи в межах чемпіонату у 1994 року автовиробники почали впроваджувати її на серійних автомобілях.
Коментарі
Пидор очкастый.Напаковался в налоговой.Чертыло москальское вместе с пидаром Януковичем. Всех в газенваген!
КАЖДОГО чернобыльца на независимую медкомисию и все станет на свои места там ДАРМОЕДОВ процентов 80!!!!,
и тибя проверит надо ,может ты пидофил
Так и есть. Кто-то со сгнившими ногами ни разу путевку не получал. А есть вполне здоровые и ушлые (например, переехавшие на пмж в Украину только в 1991 г.) которые каждый год отдыхают по чернобыльким путевкам (раньше это стоило 50-100$). Деньги на оздоровление сумашедшие выделялись, только все мимо кассы, наверное, 90% не по назначению тратилось (откаты, не те ездили, вип-чернобыльцы)
Настоящих ликвидаторов осталось ох как немного. Им нужно платить и поддерживать. Остальные - лже. Разберитесь с ними, определите на зону за мошенничество в особо крупных размерах, с конфискацией имущества. Дети-чернобыльцы - вообще особая тема. Прошло 26 лет с аварии. Скоро будут внуки-чернобыльцы.
Откуда в Донецке ликвидаторы?Если только переселенцы которые получили компенсации по 20000 рублей в 1986 -1988 годах.Так зто переселенцы или добровольцы шабашники которые работали за премии в 500 -800 рублей.
ты мудак - из донецкой обалсти больлше,ч ем изк акой либо в 86 году было призвано народа на "переподготовку" и якобы "военные сборы" в чернобыль1 Людей призвали, ничего не пояснили, скрыли, что им придется рисковать жизнями и их задницами прикрыли катастрофу, а всякие плющи и потебеньки на Чаэс заглянули на минутку (если еще заглянули)и всю жизнь получают "за утрату трудоспособности"
Причем здесь Азаров! Все украинцы попали под статус чернобыльца. И всем одинаково Азаров добавил пенсию с 1 мая. Спасибо Азарову за выполнение своих обещаний.
Глас народа жжет!
Имеется ввиду"шоколадный глаз"