Влітку в Україні презентували й почали продавати новий кросовер Nissan Juke. Машина належить до В-класу, коштує від 535 400 грн.
Щоб ближче познайомитися із новинкою, Gazeta.ua бере її на тест-драйв і випробовує в різних умовах.
Знайомимось
Це друге покоління моделі японського кросовера Juke. Його виготовляють на заводі Nissan у Великій Британії. Авто побудоване на спільній платформі Renault і Nissan CMF-B. Її особливістю є на 13% збільшена жорсткість кузова за меншої ваги.
Назва машини немає нічого спільного із комахою. "Джук" - це прийом виштовхування одного гравця іншим в американському футболі. Таке ім'я кросоверу першого покоління дали, розраховуючи, що модель "розштовхає" конкурентів. Продажі першої генерації були великими, порівняно з іншими моделями цього класу, - 1,3 млн одиниць. Одна з головних причин популярності - не схожий на інші авто дизайн.
Новий Juke вже отримав максимальні 5 "зірок" за участь у незалежних краш-тестах Euro NCAP. Це кращий показник у класі.
В Україні новинку продають у 5 комплектаціях на вибір. Усі вони йдуть з переднім приводом і 1-літровим турбованим двигуном. Коробка передач може бути як 6-ступеневою механічною, так і 7-ступеневою автоматичною з двома зчепленнями. На тест для Gazeta.ua надали машину в максимальній комплектації N-design. Вона коштує понад 814 тис. грн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Проходить метровий брід і має 240 "коней" під капотом – як їде новий Land Rover Defender
Оглядаємо авто
Новий кросовер Juke вийшов ширшим, довшим, з більшим салоном і багажником. Колісна база становить 2635 мм, а довжина - 4210.
Світлотехніку розмістили у два ряди. Зверху - денні ходові вогні, нижче - світлодіодні фари Full LED. Саме такі йдуть в усіх комплектаціях. А ось протитуманники, що встановлені в нижній частині бампера, є лише в дорожчих варіантах виконання - таких, як у нас на тесті.
Решітка радіатора стала масивнішою. Її ребра жорсткості плавно переходять у виштамповки на капоті. Від передніх дверей до заднього ліхтаря йде масивна плечева лінія. Вона додає стрімкості силуету машини. Оформлення задніх ліхтарів зробили у стилі уже попереднього покоління Nissan Qashqai.
У нашої версії машини - чорні 19-дюймові легкосплавні диски. У дешевших варіантах встановлюють 17-дюймові колеса.
Кліренс кросовера - 17,5 см . Це більше ніж у такого за класом Ford Puma - 16,7 см. Для поїздок в місті цього достатньо. Щодо підвіски, то спереду встановлено "Макферсон", ззаду – багатоважільна торсіонна балка.
Салон
Салон став просторішим і сучаснішим. Однак на задніх сидіннях пасажиру зростом 190-195 см буде тісно в ногах. Коліна впиратимуться у спинку переднього крісла (якщо воно буде налаштовано на людину зростом 185-190 см), голова стелі не торкатиметься.
Задні дверці відтепер відчиняються на більший кут ніж в попередньої генерації. Проєм дверей теж став більшим.
Дверні карти зроблені із твердого пластика. Навколо кнопок електросклопідйомників – чорне глянцеве покриття. Це непрактично. На такому швидко з'являються подряпини від нігтів і видно відбитки пальців. Дивно, що всі кнопки склопідйомників, крім водійського, не є імпульсними. Тобто щоб повністю опустити скло, потрібно тримати весь час кнопку натиснутою.
Здивувало, що в картах задніх дверей немає динаміків.
в картах задніх дверей немає динаміків.
У нашій комплектації N-design встановлено по парі колонок у підголівники передніх сидінь преміальної музичної системи Bose. Проте було б непогано, якби й в задніх дверях теж було джерело звуку.
У пластиковій обшивці біля задніх сидінь розмістили виріз для фіксації паска безпеки. Завдяки ньому пас легко знайти пасажирам другого ряду. Є зарядка для мобільних телефонів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 2 сек. до "сотні" - як ганяє новий Porsche за кілька мільйонів гривень
За кермом
Торпеда виглядає сучасно, має м'які вставки із алькантари. По центру - 8-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійної системи. Кермо машини D-подібне. Завдяки цьому зручніше виходити з водійського місця. Його можна регулювати за положеннями на себе і вгору-вниз. На рульовому колесі й загалом на торпеді дуже добре структуровані кнопки й перемикачі. Кермо обтягнуте практичною і стійкою до подряпин шкірою. Однак йому бракує функції підігріву.
Кермо обтягнуте практичною і стійкою до подряпин шкірою. Однак йому бракує функції підігріву.
Панель приладів нагадує таку, як в кросовера "Інфініті". Всі показники добре зчитуються, для водія також відображається додаткова інформація з мультимедійної системи. Попередження з такої панелі легше помітити, ніж, скажімо, із повністю цифрової у французького кросовера такого класу Renault Captur.
Ефектно виглядає підсвітка карт дверей і деяких елементів салону. Це нагадує вищі за класом машини. Перевагою є й те, що блок клімат-контролю має фізичні кнопки та регулятори, а не керування із дисплею, як в багатьох французьких автівках такого класу. Під час руху на швидкості ними зручніше користуватися. Основні параметри мультимедійки теж винесені на кнопки. Вона, до речі, має систему "Андроїд Авто" і "Епл Кар Плей". Цього в попереднього Juke не було. У меню системи не вистачає української мови. У багатьох машинах японських, французьких, британських виробників воно перекладене нашою мовою.
Посадка за кермом зручна. Форма спортивних сидінь йде у всіх комплектаціях. На них легко знайти комфортне положення.
Оцінюємо багажник
Багажник у Nissan Juke став просторішим. Місткість зросла із 352 літрів до 422. Форма багажнику стала зручнішою для завантаження речей. Якщо в кросовер попереднього покоління було не можливо покласти без складання спинок задніх сидінь дитячий возик, то тепер це просто. Багажник у Nissan Juke став просторішим. Місткість зросла із 352 літрів до 422.
Багажник у Nissan Juke став просторішим. Місткість зросла із 352 літрів до 422.
У багажному відсіці є полиця, під яку можна сховати речі. Вона зроблена із міцного матеріалу. Традиційно під підлогою розміщено докатку.
Відчиняємо капот
Під капотом встановлено 1-літровий 3-циліндровий турбований двигун потужністю 114 к.с. Силовий агрегат розвиває 180 Нм крутного моменту. Це приблизно стільки ж, як в дволітрового Nissan Qashqai, що на клас вищий Juke. Крім цього, мотор став економічніший на 1,4-1,7 літрів, за попередній. В змішаному циклі бере 6,8 літрів бензину.
Силовий агрегат розвиває 180 Нм крутного моменту. Це приблизно стільки ж, як в дволітрового Nissan Qashqai,
Цей силовий агрегат розроблений альянсом Renault-Nissan. Ним також оснащуюють Nissan Micra, Renault Megane. Він має алюмінієвий блок. Ресурс оцінюють у 250-350 тис. км. Цікаво, що силовий агрегат не закритий пластиковою кришкою, як у більшості японських машин.
Технічне обслуговування мотору проводять раз на 15 тис. км, а не на 10, як у попереднього Juke і деяких моделях такого класу. Це зменшує річні витрати автовласників на мастило, фільтри та обслуговування.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Із швидким прискоренням та запасом ходу в понад 300 кілометрів - як їде новий Nissan Leaf
Починаємо рух у місті, в Києві. До машини і її габаритів звикаю швидко - за 10-15 хвилин. Огляд із водійського місця хороший. У лобове скло більше не видно масивних вигинів капота і роботи ліхтарів денного світла, як було раніше. Натомість стійки кузова стали вужчими, а дзеркала мають вбудовані індикатори мертвої зони видимості.
дзеркала мають вбудовані індикатори мертвої зони видимості.
Це допомагає помічати машини, які рухаються в області задніх крил.
Кермо стало значно гострішим. Рульове колесо дає хороший зворотній зв'язок на швидкості. Коли увімкнена система контролю рядності руху, то кермо починає вібрувати - так повідомляє про вихід зі своєї смуги.
кермо починає вібрувати - так повідомляє про вихід зі своєї смуги.
Це значно ефективніше за звуковий сигнал, як, скажімо в X-Trail, що зараз продають в Україні.
Підвіска - пружна. Завдяки цьому машина з невеликими кренами входить у повороти на швидкості понад 120 км/год. Маневрувати автівкою приємніше, порівняно із вищим за класом Qashqai попереднього покоління.
Пробую економічний режим у центрі Києва. За потреби швидких маневрів і різких перелаштувань мені з ним не комфортно. Хоча споживання пального зменшується на 1-1,5 літра на 100 км. Він більше підходить для їзди трасою. У нормальному й спортивному режимі машина стає значно жвавішою. Я переважно користуюся спортивним режимом.
Музична система Bose дає приємний звук. Завдяки вбудованим у крісла динамікам відчувається ефект об'ємного звучання.
Виїжджаємо на міжміську дорогу. Двигун, попри його невеликий об'єм, тягне добре. Дискомфорту на обгонах і прискореннях не відчувається, посилиних вібрацій, характерних для 3-циліндрових моторів, - також. А в спортивному режимі машина дає відчутний розгін. Їде не гірше за авто клас вище з 2-літровим атмосферним силовим агрегатом. Для розгону до 100 км/год потрібно 11,8 секунд. Але за відчуттями здається, що авто розганяється за 10.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 8 циліндрів і 3 тонни маси – як їде найдорожчий Infiniti
Гальма в автомобіля не чутливі із великим ходом педалі. Це дозволяє точно розрахувати зусилля для потрібного ступеня сповільнення машини. Стосовно коробки передач, то ні ривків, ні завивавань двигуна при перемиканні не відчутно.
На трасі в економічному режимі можна вийти на споживання пального в районі 5,2 літри. У місті – на 1,5 літри більше.
Спрямовую авто на лісову грунтову дорогу зі снігом і калюжами. Nissan Juke непогано долає такі багнюку, без пробуксовки забирається на підйом. Проте складніше бездоріжжя цим авто не варто долати. По-перше, у нашій комплектації низькопрофільні 19-дюймові колеса, які легко пошкодити об каміння. По-друге, авто має тільки передній привід і все ж таки це саме міський кросовер.
Новий кросовер Nissan Juke найкраще підходить молодим людям, що більшість часу проводять у місті й надають перевагу сучасним технічним рішенням.
Минулого місяця в Україні презентували нове покоління кросовера Nissan Qashqai. Третя генерація Qashqai має абсолютно новий кузов. Його розробкою займалася команда компанії Nissan Design Europe, розташована в центральній частині Лондона. А проектувала машину компанія Nissan Technical Centre Europe, розташована також у Великій Британії.
Коментарі
1