На автосалоні у Сан-Паулу компанія Volkswagen презентувала концепт пікапа Tarok. Машина була розроблена з нуля, хоча Tarok базується на модульній платформі MQB, а більшість технічних рішень запозичив у кросовера Tiguan.
Німецький виробник обіцяв запустити Tarok у серію, аби 2020-го вже вивести новинку на ринок. Спочатку у Бразилії. Надалі і на ринках інших країн.
Tarok має незалежну підвіску, яскравий дизайн та адресований молоді. Volkswagen особливо пишається системою для перевезення довгомірів – опустивши нижню панель кабіни позаду задніх сидінь і склавши задні крісла та відкинувши борт, можна отримати рівну площадку довжиною до 2775 мм.
Інтер'єр нового пікапа дуже схожий на салон седана Polo
Інтер'єр нового пікапа дуже схожий на салон седана Polo, однак замість сенсорних кнопок у бразильського пікапа звичайні фізичні – так дешевше. Однак панель приладів у Tarok все ж віртуальна, на базі широкоформатного екрану. Екран мультимедійної системи інтегрований у центральну частину передньої панелі.
Концепт, представлений на автошоу, отримав двопаливний 1,4-л турбодвигун потужністю 150 к.с. Він може працювати як на чистому етанолі, так і на бензоетанольній суміші. Такий вид пального поширений у Бразилії та ще кількох країнах Південної Америки.
Volkswagen Tarok буде запущений у виробництво, при чому на старті до 1,4-л двигуна приєднається і 2-л турбодизель також на 150 к.с. Бразильський підрозділ Volkswagen обіцяє втілити концепт у життя майже без змін.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні зростає попит на нові автомобілі
Частка старих іномарок на первинному ринку України досягла 62%. Із 19 тис. автомобілів, які у жовтні були поставлені на облік, 11,8 тис. - іномарки з пробігом.
Коментарі