Німецька компанія Volkswagen представила на автосалоні в Парижі прототип електромобіля I. D.
Концепт-кар обладнаний повністю електричною силовою установкою і системою автономного управління, повідомляє Motor.
Прототип побудований на новій платформі MEB — Modular Electric Drive kit. Модульне шасі розробляв німецький автовиробник спеціально для електромобілів. Платформа передбачає, що плоский блок літій-іонних батарей інтегрують у підлогу моделі. Це дозволило опустити центр ваги і отримати "ідеальний розподіл маси між передньою і задньою віссю".
Концепт-кар укомплектували електричним двигуном, віддача якого 169 кінських сил. З місця до 100 км на год. прототип розганяється за вісім секунд, а його максимальна швидкість 160 км. Залежно від встановлених на автомобіль батарей, запас його ходу може варіюватися від 400 до 600 км.
Задньопривідний прототип з одноступеневою трансмісією оснастили системою бездротової зарядки батарей. Автовиробник зазначив, що на 80 відсотків запас акумуляторів I. D. можна поповнити за півгодини.
Габаритна довжина Volkswagen I. D. - 4099 мм, ширина — 1800 мм, висота — 1529 мм. Колісна база прототипу - 2750 мм. Тож прототип на 156 мм коротший, на мм 1 ширший і на 77 мм вищий моделі Golf поточного покоління. Різниця у відстані між осями - 113 мм на користь концепту.
Концепт-кар також оснастили системою повністю автономного управління. Вона функціонує за рахунок встановлених у даху лазерних сканерів, які висуваються за активації безпілотного режиму, камер кругового огляду, а також інформації про стан дорожнього руху. Включається автопілот натисканням на логотип Volkswagen на кермі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Volkswagen вивів на тести оновлену модель Passat CC
Безпілотний режим перестає працювати, якщо водій натисне на педаль газу або гальма. Електроніка автомобіля самостійно може попередити перебування за кермом людини про те, що є необхідність переходу на ручний режим. У такому випадку, рульове колесо висунеться з центральної консолі, куди автоматично прибирається за активації автопілота.
Volkswagen I. D. також оснастили системою індивідуалізації налаштувань автомобіля. Електроніка прототипу здатна розпізнавати профіль тої чи іншої людини, встановлений на його смартфоні. Отримавши цю інформацію, автомобіль самостійно налаштує кліматичну установку, підбере оптимальне положення крісла, увімкне зазначену в профілі радіостанцію і налаштує навігацію.
Нагадаємо, німецький автовиробник Volksawagen планує випустити 30 моделей автомобілів з електродвигунами.
Коментарі