четвер, 24 липня 2014 11:56

Позашляховик Porsche Cayenne оновився і отримав гібридну версію
8

Компанія Porsche оновила позашляховик Cayenne, публічна прем'єра якого відбудеться в жовтні на Паризькому автосалоні. Новинка отримала зміни в зовнішності і обзавелася більш потужними моторами. Крім того, список модифікацій поповнився гібридною версією з можливістю підзарядки батарей від побутової електромережі.

Новий гібридний варіант отримав назву S E-Hybrid. До складу комбінованої силової установки входить трилітровий компресорний 333-сильний двигун і електромотор, віддача якого зросла з 47 до 95 кінських сил, а також комплект літій-іонних батарей ємністю 10,8 кіловат-годин. Сумарна віддача агрегатів становила 416 кінських сил.

Porsche Cayenne S E-Hybrid розганяється з нуля до ста кілометрів на годину за 5,4 секунди, а його максимальна швидкість становить 243 кілометри на годину. Завдяки новим батареям запас ходу позашляховика виключно на електротязі збільшився вдвічі - з 18 до 36 кілометрів. В такому режимі новинка здатна їхати з максимальною швидкістю 124 кілометри на годину.

Версію Cayenne S оснастили новою 3,6-літровою битурбированной "шісткою", що розвиває 420 кінських сил і 550 Нм крутного моменту. Цей мотор замінив 4,8-літровий атмосферний двигун V8, потужність якого становить 400 кінських сил.

Новий агрегат дозволяє позашляховику набирати першу "сотню" за 5,2 секунди (з пакетом Sport Chrono - за 5,1 секунди, що на 0,4 секунди швидше версії з колишньою "вісімкою". Максимальна швидкість становить 257 кілометрів на годину.

Варіант Cayenne Turbo оснащений бітурбірованним двигуном V8, віддача якого становить 520 кінських сил і 750 Нм крутного моменту. Цей мотор дозволяє позашляховику прискорюватися з місця до ста кілометрів на годину за 4,5 секунди (з пакетом Sport Chrono - за 4,4 секунди, а його "максималка" дорівнює 279 кілометрам на годину. Крім того, позашляховик буде доступний з двома дизельними моторами - трилітрової "шісткою" і восьмициліндровим двигуном 4.2, віддача яких становить 262 і 385 кінських сил відповідно.

У компанії відзначили, що оновлений Cayenne отримав модернізоване шасі, яке забезпечує покращений компроміс між комфортом і динамікою", а також вдосконалену систему "старт-стоп".

Оновлений Porsche Cayenne отримав збільшену радіаторну решітку, видозмінені бампери і передні крила, інші патрубки випускної системи, а також біксенонові фари головного світла зі світлодіодними денними ходовими вогнями.

У салоні з'явилося нове багатофункціональне рульове колесо з підрульовими пелюстками, зробленими на зразок тих, що використовуються на супергібриді 918 Spyder. Крім того, позашляховик обзавівся вентильованими задніми сидіннями, які будуть доступні в якості опції.

Очікується, що позашляховик наступного покоління з'явиться в 2017 році. Як повідомлялося раніше, через рік після дебюту нового Cayenne сімейство моделі може розширитися за рахунок модифікації з купеподібним кузовом. Такий варіант зможе конкурувати з BMW X6 і серійної версії Mercedes-Benz Coupe SUV.

Зараз ви читаєте новину «Позашляховик Porsche Cayenne оновився і отримав гібридну версію». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути