




Киянин Едуард Рудік зробив 19 автомобілів. Всі двомісні із мотоциклетними двигунами.
"Мої машини - це поєднання простоти мотоцикла і комфорту автомобіля. Двоколісний транспорт споживає удвічі менше бензину, ніж авто середнього класу. Але їздити мотоциклом добре лише в суху погоду, зимою буде холодно, задуватиме сніг. На моїх же машинах можна їздити цілий рік. А пального вони споживають, як мотоцикли - всього 3,8 літра на 100 кілометрів", - розповів чоловік.
Винахідник організував конструкторське бюро із 4 осіб. Його підлеглі допомагають із проектуванням і випробовуванням машин. Рудік самотужки розробляє дизайн кожної моделі, кузов до них робить із склопластику.
"Склопластик і міцний, і легкий. Мої машини важать по 280-300 кілограмів. На виробництво однієї витрачаю півроку. Спочатку малюю профіль на картоні, потім роблю каркас із труб. Наповнюю простір майбутнього авто пінопластом. З нього металевими терками витесую, як скульптор, форму. Покриваю рідким скловолокном. Воно застигає й утворює корпус машини. Дизайн автомобіля для мене значно важливіший за начиння", - сказав Рудік.
Його автомобілі обладнані 650-кубовими двигунами КМЗ на 32 к.с. Такі встановлювали на мотоцикли "Дніпро". Максимальна швидкість машин 100-120 км/год.
"Двигунами КМЗ я обладнав "Сайгака" та "Бурсака". На "Ласку" встановив сучасніший силовий агрегат, він бере близько 2 літрів на 100 кілометрів. Їздив за ним у Китай", - розповів Рудік.
Чоловік продає свої машини від 18 до 30 тис. грн. Найдешевше коштує "Бурсак". Ця машина, за словами винахідника, призначена для студентів.
"Зателефонував раз російський режисер Федір Бондарчук і каже: "Мені треба неземні автомобілі". Замовив вісім штук для фільму "Залюднений острів". Під час зйомок три підірвав, а решту повернув мені. Зараз готую на продаж "Козака". Його беруть, щоб щодня їздити на роботу та у справах. Покупці моїх авто реєструють їх як саморобку. Вартість реєстрації така ж, як і серійної машини. Чим більше у моделі заводських деталей і вузлів, тим простіше її поставити на облік", - зазначив Рудік.
Мрією винахідника є серійний випуск власних машин, для цього потрібно $2 млн.
"Для моїх автомобілів час ще не настав. Виробництво таких машин не цікавить інвесторів. Якщо ці гроші вбехкати у розважальний центр, вони точно повернуться через рік. Автозавод же почне приносити прибуток у кращому разі через 4-5 років", - розповів Рудік.
Коментарі
62