Минулого тижня український авторинок вперше зіткнувся з карантином. За даними AUTO-Consulting, з 16-21 березня кількість продажів автомобілів збільшилася на 74% в порівнянні з докарантинним тижнем. Таку роль зіграли коливання гривні, маркетингові акції і чутки про дефіцит автівок. На цій хвилі деякі оператори фіксували навіть зростання продажів на 30-121%.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як застрахувати автомобіль в умовах карантину
Але до кінця тижня зростання зменшилося. Це сталося через закриття автосалонів і перехід на онлайн продажі. Майже за місяць зафіксували 36% продаж нових легкових авто. У лютому кількість проданих автомобілів сягала 17%.
Найбільше зростання помітили у бюджетному сегменті. Продажі минулого тижня у цілого ряду таких брендів фактично подвоїлися. Лідером із зростання продажів стала Renault (+121%).
В Україні зріс попит на електромобілі. Найбільше українців цікавить модель Nissan Leaf. За минулий місяць українці поставили на облік 623 легкових електромобілі. Це на 67% більше, ніж у лютому торік.
Коментарі