Компанія Subaru представила у Детройті "заряджений" седан WRX STI нового покоління.
Топова модифікація WRX отримала 2,5-літровий "оппозитник", що розвиває 305 к. с. Максимальний обертовий момент двигуна складає 395 Н·м. мотор буде Працювати в парі з 6-МКП. Система Subaru Intelligent Drive (SI-DRIVE) має вже знайомі режими Intelligent, Sport і Sport Sharp Седан (іншого типу кузова не дано) буде продаватися виключно з повним приводом з трьома диференціалами.
Як повідомляє виробник, між осями розташувався механічний диференціал підвищеного тертя планетарного типу, спереду - гелікоїдальний LSD, ззаду - торсен.
Всередині машина відрізняється від звичайної WRX новими сидіннями, іншими матеріалами та оформленням передньої панелі. Крім того, японці "вкоротили" кермо STI (2,5 обороту від упору до упору замість стандартних 2,8 обороту).
Топова модифікація WRX отримала 2,5-літровий "оппозитник", що розвиває 305 к. с. Максимальний обертовий момент двигуна складає 395 Н·м. мотор буде Працювати в парі з 6-МКП. Система Subaru Intelligent Drive (SI-DRIVE) має вже знайомі режими Intelligent, Sport і Sport Sharp Седан (іншого типу кузова не дано) буде продаватися виключно з повним приводом з трьома диференціалами.
Як повідомляє виробник, між осями розташувався механічний диференціал підвищеного тертя планетарного типу, спереду - гелікоїдальний LSD, ззаду - торсен.
Всередині машина відрізняється від звичайної WRX новими сидіннями, іншими матеріалами та оформленням передньої панелі. Крім того, японці "вкоротили" кермо STI (2,5 обороту від упору до упору замість стандартних 2,8 обороту).
×
Коментарі