середа, 27 травня 2020 18:12

Українські ЛАЗи, які не змогли запустити в серійне виробництво
12

Автор: Laz Bus Klub
  Українські ЛАЗи, які не потрапили у виробництво
Українські ЛАЗи, які не потрапили у виробництво

У Радянському Союзі більше десятка комфортабельних ЛАЗів не запустили в серійне виробництво.

ЛАЗ 698 "Карпати"

Автор: Laz Bus Klub
  ЛАЗ 698 «Карпати»
ЛАЗ 698 «Карпати»

У порівнянні з іншими автобусами 60-х років відповідна модель була надзвичайно комфортною. Вона мала: сидіння на кшталт авіалайнерних з індивідуальним регулюванням спинок, гардероб, буфет та вбиральню. Крім цього, частина даху могла зсуватись для притоку повітря у спеку. Також автобус оснастили автоматичною коробкою передач, гідропідсилювачем керма та пневматичною підвіскою.

ЛАЗ 699 "Карпати"

Автор: Laz Bus Klub
  ЛАЗ 699 «Карпати»
ЛАЗ 699 «Карпати»

Автобус мав аналогічний комфортий салон, як і його попередник. Однак двигун в 699 був потужнішим. Автобус випускався у спрощеному вигляді з однією парою фар спереду.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Знайшли рідкісну версію українського ЛуАЗа, який брав на буксир літаки

"Україна-1"

Автор: Laz Bus Klub
  ЛАЗ 699 «Карпати»
ЛАЗ 699 «Карпати»

На відповідному транспортному засобі 1961 року випуску їздив один із залицяльників героїні фільму "Королева бензоколонки".

ЛАЗ 696 "Львів-2"

Автор: Laz Bus Klub
  «Україна-1»
«Україна-1»

Міський автобус з накопичувальними майданчиками і 3 наборами дверей випустили 1965-го.

ЛАЗ 360

Автор: Laz Bus Klub
  ЛАЗ 696 «Львів-2»
ЛАЗ 696 «Львів-2»

Автобус зробили із передньопривідною компоновкою. Таким чином утворилися фактично 2 салони. Біля водія високопідлоговий з розміщеним під підлогою двигуном та трансмісією з приводом на передні колеса та низькопідлоговий основний салон. Через ненадійність конструкції автобус в серію не пішов.

"Украина-67", "-69"

Автор: Laz Bus Klub
  ЛАЗ 360
ЛАЗ 360

Автобуси класу люкс вигравали безліч призів на міжнародних виставках. Вони мали велику відстань між сидіннями, санвузол, холодильник тощо. Оригінальною деталлю моделі став зворотній нахил задньої шиби. Також передні фари були сховані у ніші.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Міг бути седаном або дводверними "Жигулями" - як виглядала перша "Таврія"

ЛАЗ 360Е

Автор: Laz Bus Klub
  «Україна-67»
«Україна-67»

Модель стала продовженням ЛАЗ 360. Новинка мала електромеханічну трансмісію. Тобто колеса обертались електродвигуном, якого живив генератор, встановлений біля двигуна.

"Украина-73"

Автор: Laz Bus Klub
  ЛАЗ 360Е
ЛАЗ 360Е

Комфортабельний автобус так і не запустили в серійне виробництво.

ЛАЗ 11-630 "Мир"

Автор: Laz Bus Klub
  «Україна-73»
«Україна-73»

Міський автобус із відносно низькою підлогою. Досягнути цього вдалось завдяки оригінальним конструкторським рішенням і асиметричній трансмісії.

ЛАЗ 3201-3202

Автор: Laz Bus Klub
  ЛАЗ 11-630 “Мир”
ЛАЗ 11-630 “Мир”

1993 року на заводі розробили автобус для приміського сполучення з передньомоторною компоновкою.

Першим автобусом, випущеним 1956-го на Львівському автобусному заводі, був ЛАЗ 695 "Львів", який став наймасовішим для заводу і світу. Ця модель пробула на конвеєрі найдовше з усіх автобусів, і їх було найбільше випущено одиниць.

Зараз ви читаєте новину «Українські ЛАЗи, які не змогли запустити в серійне виробництво». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути