Під час пандемії коронавірусу німецька компанія Mercedes-Benz вирішила нагадати людям про безпеку, змінивши свій логотип.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Найпопулярніший автомобіль березня в Україні
Представники Mercedes розмістили тимчасовий логотип у Facebook. Таким чином компанія хоче звернути увагу на рекомендації ВООЗ - тримати дистанцію, щоб уникнути пандемії. Емблема відрізняється від звичайної тим, що трипроменева зірка "Мерседес" віддалилась від кола. Новий логотип Mercedes-Benz зібрав за добу майже 155 тис. лайків і більше 3100 коментарів.
Раніше свої емблеми переробили Volkswagen та Audi. Кільця Audi "роз'їхалися" в різні боки, а між літерами V і W в лого Volkswagen з'явилося більше простору.
Коментарі