




Під час 24-годинної гонки Ле-Ман компанія Suzuki представила новий туристичний байк Suzuki V - Strom 1000 ABS.
Перше покоління Suzuki V - Strom з'явилося в 2002 році. Мотоцикли випускалися багато років без особливих змін, оскільки двигун TL1000S/TL1000R чудово поєднувався з алюмінієвою рамою.
Новий мотоцикл оснащується модернізованою версією V-подібного двигуна, який встановлений в нову алюмінієву раму. Крім того, новий Suzuki V - Strom 1000 оснащується трекшн -контролем, будучи першим серійним мотоциклом Сузукі з цією системою. Suzuki не анонсували числа максимальної потужності крутного моменту, але відомо, що на 4000 об/хв двигун розвиває 104 Нм.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Австралієць збудував літаючий мотоцикл
Такі робочі характеристики досягають не тільки за рахунок конструкції двигуна, а й завдяки новому вихлопу і 32- бітному блоку управління двигуна, а також серйозному підвищенню ККД за рахунок зниження фрикційних і механічних втрат. Заявлена витрата палива не перевищує 5 літрів на 100 км. Таким чином, 20 літрового бака вистачає приблизно на 400 км.
Колісна база мотоцикла збільшилася з 1534 мм до 1554 мм за рахунок нової рами. Крім того, відстань між передньою віссю і віссю обертання маятника стала менше, а довжина самого маятника більше. Такі зміни в геометрії покликані підвищити стійкість мотоцикла і якість передачі потужності на заднє колесо без втрати тяги.
Коментарі