Нацгвардія та підрозділи КОРД беруть на озброєння бронемашину "Варта". Про це повідомив міністр внутрішніх справ України Арсен Аваков у Facebook.
"До Нового року отримаємо перші 10 бронемашин. Виробник "Українська бронетехніка" за участю білоруських інженерів, з урахуванням вимог та техзавдання від бойових офіцерів військової операції", – написав Аваков на своїй сторінці в Facebook.
Після польових випробувань в зоні бойових дій буде прийматися рішення про закупівлю більшої партії бронемашин.
"Сьогодні, хлопці з "Батальйону Кульчицького", "Азова", "Донбасу", інших підрозділів Нацгвардії після церемонії нагородження держнагородами в міністерстві юрбою вивалили і обступили машину. Хвалили, запитували, намагалися забрати з собою. Раділи, що скоро отримають в частині таких красенів!" – Додав глава МВС.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Дозор-Б" прийняли на озброєння ЗСУ
Основні переваги броньованого автомобіля проекту "Варта", відмічені українськими офіцерами і інженерами, які мають досвід бойових дій:
1. Використаний більш потужний і ремонтопридатний двигун (270 к.с. і +1128 Н * М порівняно з 176 к.с. двигуном бронеавтомобіля "Козак"), в перспективі планується установка сучасного двигуна Cummins потужністю 300 к.с.;
2. У бронеавтомобілі "Варта" використана не тільки V-подібна форма днища (як інші вітчизняні бронеавтомобілі) але V-подібна геометрію самої бронекапсула. Такий захист дозволяє витримувати підрив заряду потужністю 6 кг в тротиловому еквіваленті, а також дозволяє в разі пошкодження тільки днища замінити його, без заміни бронекапсула;
3. Для бронювання використовується шведська сталь з твердістю 560, на відміну від інших вітчизняних бронеавтомобілів, які використовують сталь з твердістю 500. Зазначене дозволило без зниження бронеустойчівості зменшити вагу капсули автомобіля на 11%, як наслідок збільшилася корисна вантажопідйомність. Броня захищає екіпаж і десант від бронебійного патрона калібру 7,62 * 39 мм;
4. Бронеавтомобіль оснащений сучасними протимінними сидіннями для екіпажу і десанту з амортизуючим ефектом. Аналогічні сидіння використовуються такими провідними світовими виробниками військової техніки як BMC, FNSS, Otockar тощо;
5. Для поліпшення швидкісних характеристик і прохідності по бездоріжжю, встановлені не тільки посилені ресори (як на бронеавтомобілі "Козак"), але і посилені амортизатори;
6. Вперше в Україні спільно з вітчизняним виробником бронестекла використовується сучасний зовнішній метод установки бронестекла на бойової броньованої машині такого класу, що дає можливість проводити швидкий демонтаж і монтаж при пошкодженні бронестекла і збільшує міцність рамки на яку монтується броні скло;
7. Встановлена посилена пило- та вологозахищена лебідка. Потужність лебідки становить 9 979 кг в комплекті з синтетичним тросом 27,5, з яким можливо працювати без рукавичок, сам трос в Мороз не відламується від холоду, крім того синтетичний трос легше металевого на 85%;
8. За рахунок зміни передавального відношення головних пар (з 6,49 до 5,49) значно покращилися динамічні показники при їзді як по шосе, так і по пересіченій місцевості. Максимальна швидкість по шосе становить 120 км/год.;
9. Додана можливість централізованої підкачки коліс з кабіни водія. Блок управління підкачкою коліс дозволяє вибирати різні умови експлуатації (шосе, грунтова дорога, пісок, болото тощо);
10. Для поліпшення позашляхових якостей на бронеавтомобіль "Варта" встановлюються шини Continental, надалі планується налагодити серійний випуск вітчизняного виробництва спільно з білоцерківським шинним заводом;
11. Стінки і дах розраховані з урахуванням установки на даху вежі типу корона або кулеметної установки загальною вагою до 500-550 кг. Є можливість установки бойового модуля з кулеметом 7,62 мм, 12,7 мм, і башти типу БП-1, аналог вежі, яка встановлюється на БТР-70/80 і БРДМ-2 і озброєна кулеметами 14,5 мм і 7,62 мм, що робить дану машину серйозної машиною підтримки піхоти і оборони блокпостів, а також уніфікує установку під будь допустимий тип бойового модуля.
12. У зв'язку з тим, що найбільш повторюваним слабким місцем в бронемашинах вітчизняного виробництва є замки бронедверей, які не витримують щоденну експлуатацію, на бронеавтомобіль "Варта" були встановлені ручки та замки світового виробника TriMark, які витримують щоденне використання дверей вагою до 500 кг.
Коментарі