пʼятниця, 26 квітня 2013 17:42

Renault перетворив міський електрокар на болід "Формули-1"
11

Концепт Twizy Renault Sport F1
Фото: Фото: renault.com
Концепт Twizy Renault Sport F1
Концепт Twizy Renault Sport F1
Концепт Twizy Renault Sport F1
Концепт Twizy Renault Sport F1

Обіцяний компанією Renault "міст між" Формулою-1 "і світом електрокарів" виявився концептом Twizy, який зазнав глибокого доопрацювання силами підрозділу RenaultSport. Електрокомпакт перетворили на своєрідну подобу боліда F1: один із найповільніших Renault став мало не найшвидшим.

Концепт Twizy RenaultSport F1 справляє страхітливе враження завдяки тотально переробленому зовнішньому вигляду. Електрокар, ретельно стилізований під болід F1, отримав сліки від спорткара "Формули Renault", карбоновий спліттер, значне антикрило і дифузор, а також інші корпуси бічних дзеркал. Крім того, концепт забезпечили світлодіодною оптикою - вона споживає менше енергії, ніж галогенові фари.

Заднє сидіння Twizy поступилося своє місце агрегатам системи KERS, запозиченої у болідів F1 - до списку включені електромотор, літій-іонний акумулятор і управляючий пристрій. Система в стані додати до 17 штатним кінським силам Twizy свої 80, збільшивши тим самим енергоозброєність компакта відразу в шість разів. Таким чином, в режимі максимальної потужності концепт здатний потягатися в розгоні до 100 км/год з одним з найшвидших дорожніх Renault - хетчбеком Megane Trophy 265, який проробляє це за 6 секунд. Правда, максимальна потужність доступна пілоту концепту тільки протягом 13 секунд. Крім того, варто відзначити, що за рахунок нових агрегатів вага компакта збільшився на 91 кг, так що співвідношення ваги і кінських сил покращилося не так значно, як потужність концепту.

У процесі інтеграції системи KERS в силову установку Twizy інженерам довелося вирішувати чимало проблем. Зокрема, забезпечувати можливість зарядки акумулятора, так як звичного способу рекуперації кінетичної енергії було б явно недостатньо. Проблему вирішили, давши можливість електромотору системи працювати в якості генератора за допомогою основного мотора Twizy. Крім того, інженерам довелося використовувати спеціальний редуктор, щоб забезпечити можливість взаємодії штатного мотора і агрегатів KERS. Штатний двигун компакта розкручується до 10 тис. об/хв, тоді як частота обертання імплантованого агрегату може досягати 36 тис. об/хв.

Цікаво, що більшість кнопок, керуючих бортовими системами, сконцентровано на рульовому колесі за зразком F1, сам же кермо схожих обрисів для концепту запозичили з каталогу Renault Sport.

Поки Twizy RenaultSport F1 чекає доля шоу-кара - йому належить стати зіркою Renault на кількох виставках. Яка доля чекає ефектний концепт надалі, не уточнюється.

Зараз ви читаєте новину «Renault перетворив міський електрокар на болід "Формули-1"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути