7 липня 1993 року з конвеєра зійшла мільйонна "Нива". Автомобіль ВАЗ-2121 почали збирати 1977 року. Авто схоже на сучасні кросовери - повний привід і відсутність рами.
"Ниву" найкраще серед радянських машин продавали за кордоном. Їй навіть вдалося вийти на ринок Японії.
Gazeta.ua пропонує 5 цікавих фактів про автомобілі ВАЗ-2121 "Нива".
Експорт. Більшість випущених автомобілів "Нива" відправляли на експорт. Лише 20% залишали для СРСР.
Для інших країн машини оснащували вищим дахом, широкими дисками і заднім склоочисником. ВАЗ-2121 продавали на ринках Бельгії, Великої Британії, Японії, Нідерландів та Німеччини.
Високогірні рекорди. "Нива" піднялася на Еверест на висоту 5200 м над рівнем моря. Це сталося 1998 року, а вже за рік машина перевершила свій рекорд - у Гімалаях ВАЗ-2121 виїхав на висоту 5726 м над рівнем моря.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як створювали та змінювали легендарний Chevrolet Corvette
Арктичні випробування. 1990 року в Антарктиді автомобіль випробували на стійкість до холодів.
Після тестів "Ниву" залишили на експлуатацію полярникам. Машина відслужила 15 років. За цей період пройшла майже 12 тис. км.
Ралі "Париж-Дакар". 1981-го машина дебютувала на ралі-рейді "Париж-Дакар". "Нива" змогла показати 3-й час серед позашляховиків у 1-й гонці. Наступного року ВАЗ-2121 посів 2-ге місце в абсолютному заліку.
На наступній гонці "Нива" повторила свій результат. Крім цього, на "Ралі Фараонів-84" всі призові місця зайняли екіпажі на ВАЗ-2121 "Нива".
Потужний тюнінг. Італійські ентузіасти обладнали ВАЗ-2121 двигуном від спорткара Ferrari. На гоночну "Ниву" встановили 2,9-літровий 8-циліндровий двигуни.
Коментарі