пʼятниця, 03 травня 2019 13:30

Позбувся "колючок" і став хетчбеком - тест-драйв Citroеn C4 Cactus
12

Citroеn C4 Cactus
Фото: Володимир Мукан
Citroеn C4 Cactus
Citroеn C4 Cactus
Citroеn C4 Cactus
Citroеn C4 Cactus

Citroеn C4 Cactus у новому дизайні продають із минулого року на нашому ринку. Машина коштує від 471500 грн.

Виробник позиціонує новинку вже не як кросовер, а як хетчбек. Хоча в автомобіля зберігається достатньо високий кліренс і чимало ударостійких пластикових вставок на кузові.

У нас на огляді Cactus із 1,6-літровим дизельним двигуном потужністю 100 к. с. і роботизованою коробкою передач. Проте, крім цієї версії, пропонують цю ж модель, але із "автоматом" і 1,5-літровим дизелем на 120 кінських сил.

Знайомимося

Хетчбек перегукується за дизайном із попередньою версією, але загалом не схожий на неї. Якщо дивитися на машину в профіль, вона стала легшою на вигляд і гармонійнішою. У боковинах відсутні м'які протиударні пластикові накладки, на даху немає кріплення для багажника.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Французька платформа й німецький характер - презентували новий Opel Grandland X

Елегантності додає поєднання ходових вогнів з решіткою і з емблемою по центру. Цікаво, що протитуманні фари виділені кольоровою вставкою. Подібна є і на передніх дверях. При купівлі авто її можна замовляти улюбленого кольору.

Скло задніх дверей, як і в попередньої версії, виглядають як цілісний елемент разом зі стійкою кузова. Немає характерної для більшості машин глибшої посадки скла, бо воно не опускається. Його можна відчинити лише на провітрювання, нахиливши у бік.

Автор: Володимир Мукан
  Citroеn C4 Cactus
Citroеn C4 Cactus

Ззаду встановлені 3-D — лед-ліхтарі. Вони більш виразні, їхнє світло краще видно вночі.

Автор: Володимир Мукан
  Citroеn C4 Cactus
Citroеn C4 Cactus

Пропонують 31 варіант зовнішнього вигляду "Сітроен Кактус". Його можна досягнути завдяки підбору кольору машини, кольору вставок і дизайну легкосплавних дисків.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Безпровідна зарядка і система нічного бачення - 5 особливостей Peugeot 508

Багажник

Багажник як для цього класу машин доволі пристойний. Його місткість — 348 літрів. Під фальш-підлогою розміщена докатка. Традиційно багажник можна збільшити, склавши спинки задніх сидінь. У такому разі його об'єм становитиме 1170 літрів.

Автор: Володимир Мукан
  Citroеn C4 Cactus
Citroеn C4 Cactus

Оглядаємо салон

На задньому сидінні просторо. У людей зростом понад 185 см голова у стелю не впиратиметься. Я підлаштував переднє сидіння під свій зріст і сів за ним. Місця для ніг достатньо. Якщо поряд сидітиме ще двоє людей моєї комплектації, то в плечах нам буде тісно

Автор: Володимир Мукан
  Citroеn C4 Cactus
Citroеn C4 Cactus

Усі сидіння машини мають 1,5-сантиметровий шар із м'якої піни, щоб зменшити втому в довгих поїздках. Над задніми дверима на схилі даху замість стандартних ручок встановлені гачки для одягу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Яскравий дизайн і сидіння з масажером - презентували Citroen C5 Aircross

Не звично, що біля внутрішньої ручки на картах дверей немає кнопок слопідйомників. Але вони тут і не потрібні. Адже вікна відчиняється нестандартним способом. Для циркуляції повітря це добре. Крім того, це безпечніше, коли на задньому сидінні їдуть діти.

Автор: Володимир Мукан
  Citroеn C4 Cactus
Citroеn C4 Cactus

За кермо!

На водійському місці немає жодного стрілочного приладу, бо всі показники виведені на рідкокристалічні екрани. Відсутні звичні ручки кліматичного блоку. Кермо лишилося таким, як і в попереднього Citro"n C4 Cactus . Зручно, що нижня частина в нього зрізана. Завдяки цьому зручно виходити й заходити в авто. Традиційно з нього можна керувати мультимедійною системою, круїз-контролем. Також є підрульові пелюстки. Завдяки ним можна емітувати ручне перемикання передач.

Загалом посадка висока, як у кросоверів. Трохи заважає огляду салонне дзеркало разом із системою зчитування розмітки по центру лобового скла. Пластикове оздоблення торпеди — м'яке. Бардачок за дизайном і системою відкриття нагадує скриню, а внутрішні ручки дверей зроблені у вигляді пасків — як у валізах або сумках.

Автор: Володимир Мукан
  Citroеn C4 Cactus
Citroеn C4 Cactus

По центру торпеди — монітор мультимедійної системи. Він може відображати екран смартфона на різних операційних системах, експлуатаційні показники і транслювати відео із камери заднього огляду.

На звичному місці коробки передач — місце для чашки. Роботизована коробка має три крупні кнопки під торпедою — "Драйв", "Задній хід" і "Нейтральна передача".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як рекламують найбільш жіночий автомобіль Citroen C3 Elle

Цікаво, що у сонцезахисних козирках немає люстерка для пасажира. Зате є у водія. Мабуть, виробник натякає, що машина передбачена для дівчат.

Автор: Володимир Мукан
  Citroеn C4 Cactus
Citroеn C4 Cactus

Рушаємо

Тисну на "Драйв" і рушаю. Машина набирає швидкість, передачі перемикаються неспішно. Якщо злегка відпускати педаль газу, процес переходу стає швидший і менш відчутний. Виїжджаю "Сітроеном" у центральну частину Києва. У міському потоці він маневрений.

Кермо — легке, в перші хвилини дає правильне відчуття розташування коліс. На краях бічних дзеркал час від часу загоряються червоні індикатори — так авто попереджає про інші машини в мертвій зоні видимості. Як тільки перетинаю лінію розмітки без увімкненого пово­роту — звучить сигнал. Це спрацьовує система контролю рядності руху. Прямую вул. Володимирською у бік Дніпра. На бруківці підвіска автомобіля нагадує преміальні седани — середні й великі нерівності менш відчутні, ніж дрібні. Такий ефект досягнули від нових амортизаторів виробника з гідравлічними обмежувачами штока. На дрібних нерівностях вони працюють у звичному режимі. Як тільки колеса потрапляють у середню чи велику яму, обмежувач поглинає енергію удару штока амортизатора і розсіює її. Шуму в салоні стало менше, ніж у попередньому поколінні моделі завдяки товстішим вікнам.

На бруківці підвіска автомобіля нагадує преміальні седани — середні й великі нерівності менш відчутні, ніж дрібні.

На світлофорах спрацьовує система "старт-стоп". Хотілося, щоб вона була менш чутливою до зупинок. Адже інколи вмикається у моменти, коли пропускаю людей на нерегульованому пішохідному переході.

На трасі автомобіль добре керується, на швидкості до 100 км/год його майже не кринить у крутих поворотах — як машини із жорсткою підвіскою. Його електроніка зчитує знаки на стовпах. У режимі круїз-контролю пропонує знизити швидкість до обмеженої знаком. На трасі автомобіль споживає на літр менше, ніж у місті — 3,5–3,7 л дизпалива у швидкісному режимі 80–110 км/год.

Citro"n C4 Cactus — це іміджевий автомобіль. Він підійде найбільше тим, хто хоче виділятися на дорозі й підкреслювати свій стиль. При цьому машина не позбавлена практичності — має економічний двигун, комфортну підвіску і просторий салон.

Зараз ви читаєте новину «Позбувся "колючок" і став хетчбеком - тест-драйв Citroеn C4 Cactus». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути