вівторок, 29 жовтня 2013 11:31

Потужні гальма та хороша керованість: тест-драйв Volkswagen Polo sedan
29

Місце водія зручне. Торпеда виконана із твердого пластика.
Фото: Фото: Володимир Мукан
Ззаду місця для голови вдосталь для високих пасажирів, проте поздовжній тунель на підлозі надто громіздкий.
Багажник автомобіля великий - на 450 літрів. У комплектаціях із "докаткою" - 460 літрів. Відчиняти багажник можна ключем або кнопкою на водійських дверях.
на Polo sedan встановлено той самий силовий, що і на  четвертому поколінні Golf,  Skoda Fabia і Roomster. Двигун перевірений і тяговитий.
Так виглядає торпеда із магнітолою, автоматичною коробкою передач і пекетом "шкіра" (кермо, ручка КПП і ручника обтягнуті шкірою")

VolkswagenPolo sedan в Україні продають більше ніж два роки. За цей період авто стало одним із найпопулярніших в Україні — посідає 5 місце за продажами (за версією порталу autoportal.ua). Модель оснащують бензиновим 1,6-літровим двигуном на 105 к.с., 5-ступеневою механічною чи 6-ступеневою автоматичною коробкою передач на вибір. Щоб познайомитися із цим автомобілем ближче, ми взяли його на тест-драйв у автосалоні "Порше Захід", що в с. Софіївська Борщагівка під Києвом. Обрали машину в комплектації Comfortline із "механікою".

Знайомство

Завдяки кутастим затемненим фарам, класичним пропорціям кузова та не надто виразним ребрам жорсткості машина виглядає строго та стримано. Перегукується стилем із вищими за класом із VolkswagenJetta та Passat. Силует автомобіля виглядає гармонійно та завершено. Передній та задній звіси бампера не надто великі, тому Polo можна безболісно виїжджати на низькі та середні бровки. Кліренс автомобіля 17 см.

Автор: Фото: Володимир Мукан
 

Машина має сталеві 15-дюймові колеса із пластиковими ковпаками. Дверні ручки та частково дзеркала пофарбовані у колір кузова.

Сідаємо за кермо

Посадка у кріслі зручна, сидіння має невелику бічну підтримку. Крім положення крісла вперед-назад, його можна регулювати за висотою, нахилом подушки та спинки. Воно, як і переднє пасажирське крісло, має підігрів.

Кермо машини триспицеве, обтягнуте шкірою, як і ручка важеля коробки передач та ручник.

Автор: Фото: Володимир Мукан
  Місце водія зручне. Торпеда виконана із твердого пластика.
Місце водія зручне. Торпеда виконана із твердого пластика.

Торпеда із якісного твердого пластика. На ній всі органи керування розташовані у зручних звичних для німецьких машин місцях — блок керування обдувом, пічкою та кондиціонером знаходиться під місцем для магнітоли, кнопки увімкнення обігріву сидінь і аварійної сигналізації — під повітродифлекторами, ручка увімкнення фар — ліворуч від керма.

На торці внутрішньої ручки водійських дверей розміщено джойстик керування бічними дзеркалами. Трохи нижче — блок управління електросклопідйомниками, але на жаль, опускати й піднімати задні вікна водій не зможе — немає відповідних кнопок. На цій же карті дверей встановлені кнопка відчинення багажника. Це дуже зручне місце. Всі перемикання важелів і кнопок здійснюються легко, без будь-яких зусиль. Ступенево переміщається повзунки дифлекторів повітря. Вони приємні на дотик, виготовлені із прогумованого пластика.

На внутрішній стороні водійського та пасажирського козирках від сонця вмонтовані макіяжні дзеркальця. Місце для окуляр відведено у кришці бардачка. Він, до речі, великий. Туди влазять аркуші формату А4, є місце для карток.

Шкода, що між передніми сидіннями немає підлокітника для водія, з ним би було комфортніше.

Оглядаємо салон

Автомобіль зручний для 4 пасажирів і водія. Оскільки всі сидіння широкі, довгі поїздки будуть комфортними. Заднє сидіння не має великого горба по центру. Воно оснащене трьома підголівниками. Завдяки цьому пасажиру по центру там буде зручніше, ніж у Chevrolet Aveo New чи Kia Rio. До того ж, через не надто опущену лінію даху машини, ззаду буде зручно людям зростом 186-188 см, вони не упиратимуться головою об стелю.

Автор: Фото: Володимир Мукан
  Ззаду місця для голови вдосталь для високих пасажирів, проте поздовжній тунель на підлозі надто громіздкий.
Ззаду місця для голови вдосталь для високих пасажирів, проте поздовжній тунель на підлозі надто громіздкий.

Недоліком посадки на задньому дивані Polo є масивний поздовжній тунель на підлозі. Він заважатиме ногам середнього пасажира заднього сидіння. У Kia Rio та Hundai Аccеnt підлога ззаду рівна.

Підлокітники на картах задніх дверей зручні, під ними — великі кишені, куди поміщається літрова пляшка з водою. На внутрішніх бічних стійках кузова є гачки для одягу. Там він не заважатиме пасажирам дивитися у вікно.

Не зважаючи на те, що автомобіль роблять у Росії, зазори між між пластиковими панелями рівномірні. Сам пластик хоч і жорсткий, але якісний. На нерівній дорозі він не скрипить і в спеку не видає неприємних запахів.

Оглядаємо багажник

Багажник у VolkswagenPolo sedan великий — 460 літрів. Він має зручну висоту завантаження, його проєм ширший, ніж у Hundai Аccеnt. Під днищем багажника знаходиться повнорозмірна запаска, домкрат, балонний ключ і великий органайзер. Туди поміститься компресор, трос, знак аварійної зупинки та необхідна автохімія. Добре, що колесо лежить на випуклій частині диска, у нього можна покласти речі, які рідко використовуються.

Оскільки динаміки для магнітоли вмонтовані не в поличку за заднім сидінням, а в карти задніх дверей, вони не заважають при завантаження габаритних вантажів.

Автор: Фото: Володимир Мукан
  Багажник автомобіля великий - на 450 літрів. У комплектаціях із "докаткою" - 460 літрів. Відчиняти багажник можна ключем або кнопкою на водійських дверях.
Багажник автомобіля великий - на 450 літрів. У комплектаціях із "докаткою" - 460 літрів. Відчиняти багажник можна ключем або кнопкою на водійських дверях.

Якщо зняти подушку заднього сидіння й скласти спинки, виходить майже рівна поверхня із підлогою багажника. Перевагою є складання спинок сидіння за пропорцією 60:40, тобто можна залишити нерозкладеною спинку для двох осіб, а скласти для однієї чи навпаки. Деякі машини цього класу не мають такої переваги, наприклад, у базовій Kia Rio, "ЗАЗ Форца" всіх комплектацій спинки складаються нероздільно.

Рушаємо

Ключ запалювання повертається туго, випадково машину точно не заведеш. Двигун починає працювати на 500-600 обертах за хвилину, його майже не чутно.

Підлаштовую під себе сидіння, дзеркала, кермо і рушаю.

Двигун автомобіля має непогану потужність. Якщо його розкрутити до 2500-3000 обертів, прискорюється швидко. Передачі перемикаються чітко, хід важеля середній. Приємно, що Polo sedan має довгий накат на нейтральній передачі, завдяки цьому можна економити пальне. До речі, у цій моделі встановлено той самий силовий, що і на четвертому поколінні Golf, Skoda Fabia і Roomster. Тільки на Polo він здається трохи потужнішим.

Автор: Фото: Володимир Мукан
  на Polo sedan встановлено той самий силовий, що і на  четвертому поколінні Golf,  Skoda Fabia і Roomster. Двигун перевірений і тяговитий.
на Polo sedan встановлено той самий силовий, що і на четвертому поколінні Golf, Skoda Fabia і Roomster. Двигун перевірений і тяговитий.

Цікаво, що двигун доволі "лояльний" до водія, він набирає оберти і на повищених передачах, не глохне.

Кермо завдяки електромеханічному підсилювачу крутити дуже легко. Із набором швидкості воно стає важчим. Керованість автомобілем точна, гальма дуже потужні. Навіть, незважаючи на те, що машину комплектують російською гумою "Кама", автомобіль прогнозований на дорозі й швидко зупиняється.

Інформація із панелі приладів зчитується легко. На екрані бортового комп'ютера, що між тахометром і спідометром, відображається температура на дворі й час. Також він може показувати миттєву витрату пального й пробіг автомобіля.

Огляд із місця водія хороший, бо "корма" машини не надто висока й бічні дзеркала непогано охоплюють простір ззаду. Шкода, що салонне люстерко надто коротке. Якби було на 15-20 см довшим, оглядовість стала б кращою.

Підвіска автомобіля жорсткіша, ніж у Кіа Rіо та Hundai Аccеnt, але працює тихо на нерівній дорозі. Вона так налаштована, що машина добре тримає дорогу на грунтовій поверхні й в крутих поворотах на рівному асфальті. Під час різких маневрів машину злегка кренить, але керованість не втрачається.

Під час тесту машина тягнулася в пробках по вул. Великій Кільцевій на швидкості 5-15 км/год та розганялася до 100 км/год на Столичному шосе. За нашими спостереженнями, споживання пального було протягом дня на рівні 6,7-7,7 л на 100 км.

Комплектація

VolkswagenPolo sedan в Україні пропонують в одній комплектації Comfortline. Машини із механічною коробкою передач у цій комплектації коштують 155 563 грн, із "автоматом" - 170 649 грн.

"У комплектацію Comfortline входить кондиціонер, чотири електросклопідйомники, центральний замок, дві подушки безпеки, електромеханічний підсилювач керма, електрорегулювання бічних дзеркал, обігрів передніх сидінь та дзеркал, ABS, форсунки омивача скла із електропідігрівом. Із осені в неї включили магнітолу із USB-гніздом і CD-приводом. За колір металік, на відміну від інших автодилерів, ми не беремо доплати, - розповідає Андрій Гузнак, продавець-консультант автосалону "Порше Захід", що в с. Софіївська Борщагівка під Києвом. - За бажанням машину в цій комплектації можна обладнати на нашому сервісі захистом картера двигуна, легкосплавними дисками, підлокітником, замовити обтягнуті шкірою кермо, ручку важеля коробки передач і ручника. Також ми пропонуємо встановлення лобового скла із електрообігрівом. Ця опція дуже виручає взимку."

Автор: Фото: Володимир Мукан
  Такою магнітолою комплектують Polo sedan. Вона має USB-гніздо та CD-привід
Такою магнітолою комплектують Polo sedan. Вона має USB-гніздо та CD-привід

Досвід

Олексій Котенко із Чернівців проїхав на VolkswagenPolo sedan 55 тис. км, купив машину в грудні минулоріч. Їздить нею переважно по роботі.

"Щотижня мотаюся у Київ та Львів. У машини доволі витривала підвіска. Ще не поміняв жодного амортизатора, хоча їжджу не найкращими автошляхами, часто потрапляю у ями. Через півроку експлуатації встановив захист картера двигуна. Шкода тільки, що він пластиковий. Двигун автомобіля невибагливий, кілька разів заправляв 92-м, авто їхало нормально, лише повільніше набирало швидкість. Щодо економічності, то на трасі вкладаюся у 6 -7 літрів при швидкості 90-120 км/год. Машину непогано пофарбували на заводі, бо я кілька разів чухав бампером об свій дерев'яний паркан. Подряпини були доволі глибокі. Але після полірування й сліду від них не лишалося, бо шар лаку покладений доволі товстий"

 

Технічні характеристики автомобіля

З бензиновим 1,6-літровим 16-клапанним двигуном потужністю 105 к.с. та механічною 5-ступеневою коробкою передач

Максимальна швидкість-------------190 км/год

Розгін від 0 до 100 км/год------------10,5 секунд

Витрата пального (траса -місто)----5,1-8,7 літри на 100 км

Діаметр розвороту ---------------------10,8 м

Об'єм паливного бака-----------------55 літрів

Об'єм багажника-----------------------450 літрів

Маса (повна)----------------------------1660 кг

Кліренс-----------------------------------17 см

Інтервал між проведенням ТО-------15 тис. км

Вартість ТО (1 ТО/6 ТО)--------------915 грн / 4100 грн


З бензиновим 1,6-літровим 16-клапанним двигуном потужністю 105 к.с. та автоматичною 6-ступеневою коробкою передач

Максимальна швидкість-------------187км/год

Розгін від 0 до 100 км/год------------12,1 секунд

Витрата пального (траса -місто)----7-9,8 літри на 100 км

Діаметр розвороту ---------------------10,8 м

Об'єм паливного бака-----------------55 літрів

Об'єм багажника-----------------------460

Маса (повна)----------------------------1700 кг

Кліренс-----------------------------------17 см

Інтервал між проведенням ТО-------15 тис. км

Вартість ТО (1 ТО/6 ТО)--------------915 грн / 4300 грн

Автор: Фото: Володимир Мукан
 

Переваги

  • Хороша керованість автомобілем

  • Потужні гальма

  • Недороге обслуговування

  • Не потрібно доплачувати за колір "металік"

  • Ззаду достатньо простору для високих людей

  • Еластичний двигун

Недоліки

  • Малоінформативне салонне дзеркало заднього огляду

  • Масивний поздовжній тунель на підлозі

  • Не можна опускати задні вікна із місця водія

 

Зараз ви читаєте новину «Потужні гальма та хороша керованість: тест-драйв Volkswagen Polo sedan». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути