Правилами дорожнього руху заборонено керувати автомобілем та одночасно користуватися мобільним телефоном, тримаючи його у руці.
Про це нагадала патрульна поліція.
"Наприклад, читаючи повідомлення на швидкості 70 км/год, водій проїде 90 метрів, не дивлячись на дорогу. Водії, які пишуть або читають повідомлення під час кермування, мають у 20 разів більший ризик потрапити в ДТП, ніж ті, хто не відволікається", - сказала поліція.
"Перемикання уваги з дороги на телефон вимагає значної мозкової активності, що знижує здатність вчасно реагувати на зміну ситуації на дорозі. Це особливо небезпечно в складних умовах - під час дощу, в темний час доби чи в умовах інтенсивного руху", - пояснили правоохоронці.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Шість порад, як не заснути за кермом
Правилами дорожнього руху заборонено керувати автомобілем та одночасно користуватися мобільним телефоном, тримаючи його у руці, нагадала поліція.
"Щоб бути на зв'язку, використовуйте спеціальні засоби для розмов без допомоги рук", - повідомляє патрульна поліція.
"Провідна гарнітура: звичайні навушники з мікрофоном. В налаштуваннях телефону можна активувати автовідповідь на виклик, щоб не натискати кнопку прийому. Режим гучного зв'язку: увімкніть гучний зв'язок на телефоні, покладіть його на панель і спілкуйтеся, не відволікаючись від дороги. Безпровідна гарнітура: з'єднується з телефоном через Bluetooth, і телефон не потрібно брати в руки. Мультимедійна система автомобіля: у сучасних авто можна підключити телефон до штатної системи через Bluetooth і використовувати вбудовані мікрофон та динаміки для розмов", - пишуть правоохоронці.
Якщо необхідно відповісти на терміновий дзвінок - зупиніться у дозволеному місці і безпечно поспілкуйтеся на узбіччі або стоянці, повідомляє поліція.
"Будьте уважними за кермом і не відволікайтеся на телефон. Керуйте відповідально", - звертаються правоохоронці до водіїв.
У липні в Україні стартувало впровадження електронних протоколів для документування правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.
Патрульна поліція нагадала водіям, як правильно проїжджати залізничний переїзд.
Коментарі