Сьогодні, 17 липня 1854 року, запрацювала перша в світі гірська залізниця.
Найстарішу ділянку в 42 км будували протягом 6 років. Проходить вона через Земмерингський перевал між містами Мюрццушлаг і Глоггніцем у високогірною місцевістю. З огляду на складний рельєф і значні перепади висоти, залізниця є одним із видатних досягнень цивільної інженерії XIX століття.
У будівництві брали участь приблизно 20 тис. осіб. Проект був створений архітектором Карлом фон Гега. Дорога прокладена на висоті 985 м над рівнем моря. Через складний рельєф довелося прорубати 14 тунелів, побудувати 16 віадуків, причому деякі з них - у 2 поверхи, а також понад 100 кам'яних мостів і 11 невеликих залізних мостів. Станції дороги та адміністративні споруди найчастіше побудовані з відходів породи, отриманих під час прокладки тунелів.
На всій протяжності дороги перепад висоти становить 460 метрів, а на 60% протяжності крутизна становить 20-25%, що еквівалентно підйому в 1 м на 40 м шляху. Такі умови викликали абсолютно нові технічні аспекти будівництва, і знадобилися нові інструменти та техніка для експлуатації. Була розроблена нова конструкція локомотивів спеціально для цієї дороги. Стандартна техніка й донині не може впоратися з екстремальними величинами підйому.
У 1998-му Земмерінгська залізниця була включена до списку об'єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.
59 років тому на воду спустили перший американський атомний підводний човен "Джордж Вашингтон" з балістичними ракетами на борту.
У гонці військових технологій між Радянським Союзом і Сполученими Штатами Америки під час холодної війни не було абсолютного лідера. Радянський Союз зі значним випередженням розвивав ракетні технології. Бомбу зробили раніше Штати. Вони ж на перших порах лідирували і у створенні атомних підводних човнів.
Коментарі