Оновлений Nissan Juke почали продавати в Україні з літа цьогоріч. У позашляховика модернізоване оздоб¬лення кузова, салону та більше електроніки. Також почали пропонувати нові кольори.
Щоб випробувати новинку, беремо її на у автосалоні на столичній вул. Корабельній. Обираємо передньопривідну версію в комплектації "Текна" вартістю від 641 710 грн. Авто оснащене 1,6-літровим атмосферним двигуном на 117 к. с. і коробкою передач-варіатором.
Знайомимось
Як і модель першого покоління, новинка має нетрадиційний дизайн — спереду дві пари фар і масивні ходові вогні з поворотниками. Силует автомобіля вирізняється високим капотом і суттєво заниженою лінією даху. Ручки задніх дверей, на перший погляд, непомітні — мають інакший дизайн, ніж передні, й розташовані ближче до вікна.
Нову версію можна впізнати за затемненими задніми ліхтарями, тонованими поворотниками у дзеркалах й іншим відтінком хрому решітки радіатора.
Оглядаємо салон
Дизайн салону має спортивний стиль. Тунель трансмісії, оздоблення навколо дефлекторів повітря й накладки на картах дверей синього кольору. Оббивка стелі — темна.
Людям зі зростом понад 185 см заходити на другий ряд сидінь не зручно через вузький дверний отвір. Проте на дивані достатньо місця для 2-3 людей, як автомобілях В-класу.
Зазираємо в багажник
Багажний відсік цього Nissan Juke більший, ніж у такої машини із повним приводом — 354 літри.
Під фальш-підлогою — чимало простору, помістяться чотири стандартні ящики. Ще нижче прикріплена "докатка". Домкрат зафіксований праворуч у боковій панелі. Це зручно – за несподіваної ситуації не потрібно піднімати фальш-підлогу, на якій у ту мить може бути розміщений вантаж. Відсік обтягнутий не парапетом, а практичним пластиком. Його легко очистити від пилу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Великий багажник і повно електроніки - на що насправді здатен Nissan X-Trail
Через великий кут нахилу кузова високі коробки чи інші габаритні речі туди не влізуть. Висота завантаження трохи більша, ніж у седанів С-класу.
За кермом
Торпеда Juke виглядає зовсім інакше, ніж в інших позашляховиках Nissan. Виготовлена з твердого пластику, над тахометром і спідометром — м'який козирок, обтягнутий шкірою. По центру торпеди 5,8-дюймовий сенсорний монітор мультимедійної системи. На нього виводяться карти навігатора, дані приймача, програвача та зображення із зовнішніх камер. Під ним — невеликий екран системи динамічної зміни налаштувань із двома круглими ручками з обох боків. Устаткуванням змінюють налаштування клімат-контролю та режиму їзди. Час від часу на екрані з'являється діаграма споживання пального протягом тижня чи місяця.
Посадка на водійському місці висока і зручна. Незвично, що в поле зору потрапляє капот і ходові вогні з поворотниками. Кермо можна регулювати за висотою. Сидіння мають бічну підтримку. Між кріслами бракує підлокітника. Його можна замовити додатково. У передній частині поздовжнього тунелю розміщено прогумовану поличку для телефону. Пристрій з неї не падає при поворотах. І місце її розташування з вулиці непомітне.
Рушаємо
Затискаю гальма і торкаюся кнопки запуску двигуна — машина заводиться. Переводжу важіль у "драйв" — і рушаю. Педаль газу нечутлива. В економному режимі машина неспішно набирає оберти, варіатор перемикає передачі непомітно — без ривків і шуму. Рухаюся вул. Набережно-Хрещатицькою у напрямку до центру.
Підвіска Nissan Juke - жорстка, рульове керування гостре. Як і у вищому на два класи "Ікс-Трейлі", є система моніторингу мертвих зон — тільки-но до правого або лівого заднього крила наближається авто, про це попереджають індикатори на стійках передніх дверей. Так само є контроль рядності руху — щойно без увімкнення повороту наїжджаю на лінію розмітки, лунає гучний сигнал. На Подолі потрап¬ляю у пробку. Об'їжджаю затор вузьким проміжком між автомобілями. Аби не зачепити їх, вмикаю передні камери. Вони виводять на центральний дисплей зображення перед бампером, потім — зону біля передніх коліс.
Дивіться наш огляд дорейстайлінгової версії Nissan Juke
У спортивному режимі авто прискорюється жвавіше. Однак і споживає при цьому на 1,5–2 літри пального більше — близько 9 літрів у місті. Випробовую динаміку на Бориспільській трасі. До 100 км/год авто розганяється за 11,5 секунди. На швидкості понад 140 км/год добре тримає дорогу, не парусить. Найменше Juke споживає на міжміській дорозі — якщо перейти в економічний режим і їхати на круїз-контролі. З такими налаштуваннями авто бере 5,7 літра бензину на 100 кілометрів.
Nissan Juke – іміджевий кросовер. Незважаючи на те, що в цьому кузові його виробляють не перший рік, він привертає увагу й виглядає нетипово.
Навіть із моноприводом ним зручно долати легке бездоріжжя на заміських дорогах. У місті також зручно їздити завдяки хорошому огляду й збалансованій керованості.
Коментарі