Завтра стартує один з етапів щорічних Королівських гонок - "Формула-1". Пілоти болідів змагатимуться за кубок - Гран-прі США. Гонщики-екстремали вкотре проїдуться трасою зі швидкістю понад 350 км/год, щоб позмагатися за головний титул чемпіонату.
Окрему нагороду — Кубок конструкторів - отримує команда пілота. Перемога гонщика напряму залежить від професійної роботи його команди: починаючи від конструювання боліда і закінчуючи злагодженою роботою під час піт-стопу (зупинка під час гонки для техогляду авто — Gazeta.ua).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Лякаючий дисплей та скрегіт гальм: у Франції виховують пішоходів-порушників
Щоб піт-стоп був успішним, члени команди гонщика відточують свою майстерність на численних тренуваннях. Стратегія і час, які витрачають на піт-стоп, часто стають вирішальними для перемоги в змаганні.
Під час піт-стопу гонщик повинен зупинитися біля своєї команди, щоб ті оглянули авто на пошкодження і полагодили його, замінили колеса, протерли захисне скло на шоломі пілота. Багато у цій зупинці посеред гонки залежить від точності водія. Якщо він під'їде з дуже великою швидкістю, то просто проскочить місце зупинки або наїде на членів команди. Неодноразово гонщики збивали механіків, травмували їх та пошкоджували свої автомобілі через необережність та надмірну швидкість.
Gazeta.ua пропонує відеодобірку найбільш невдалих піт-стопів в історії "Формули-1":
Під час піт-стопу поруч з кожним колесом знаходиться по три механіка: один забирає зняте колесо, інший — подає свіжий комплект, і ще один — знімає і надягає колеса. Від того наскільки швидко та якісно кожен з техніків виконає свою роботу залежить результат гонщика на фініші.
За майже 70 років розвитку Королівських гонок - "Формула-1" час проведення піт-стопів скоротився з кількох хвилин до кількох секунд. Так, у 1950 року колеса міняли за допомогою спеціального молота. Це вимагало багато зусиль і забирало безліч часу. Зараз це роблять за допомогою спеціального електричного гайкокрута.
Коментарі