Цими вихідними відбувся третій етап чемпіонату України з ралі "Ворота України 2016". В абсолютному заліку переміг екіпаж Олександра Козлова та Олександра Островського на Subaru Impreza.
Вперше за попередні роки на старт виїхало більше ралійних автомобілів Subaru, ніж Mitsubishi.
У перший день змагань учасники провели ознайомлення зі спецділянками та проїхали глядацький Superspecial. По ділянці проїжджали двічі. У першому проїзді був найшвидшим Олександр Козлов на Subaru Impreza STi N12, а на другому - Дмитро Роткевич на Mitsubishi Lancer Evo IX.
Протяжність суперспецділянки - 1,7 км. Він пройшов у закарпатському селі Поляна. На ділянці учасники двічі виконували фігуру "бочка" - коли автомобіль об'їжджає діжку навколо на 360 або 540 градусів. Організатори провели цей Superspecial, щоб якомога більше людей змогли побачити ралійні змагання, адже решта спецділянок проходила в горах і не всі місцеві глядачі мали змогу поїхати туди.
У неділю відбувся старт повноцінних довгих спецділянок. Перша ділянка стартувала у селі Уклин. Після неї екіпажі поїхали на Львівщину, де стартувала наступна спецділянка. Загальна протяжність спецділянок - 121 км. Також 117 км учасники проїхали у дорожньому режимі. Перша спецділянка неділі "Уклин" мала протяжність 19, 92 км. Друга ділянка "Верецький" була трохи коротшою - 19,02 км. Третя змагальна ділянка "Нижні Ворота" проходила по тій же дорозі, що і "Уклин, але у зворотньому напрямку. Ці ділянки екіпажі проїжджали двічі.
Перші 3 спецділянки неділі виграв Екіпаж Козлова та Островського. Вже на 6-й СД Борис Ґанджа зі штурманом Євгеном Сокуром (Mitsubishi Lancer Evo IX) обігнали Козлова на 2,5 сек. Але відрив після 6-и спецділянок становив становив 18 сек на користь Олександра Козлова. Наступну ділянку знову виграв Ґанджа. Він скоротив загальне відставання до 9,5 сек. На останньому замагальному відрізку Козлов та Островський обігнали суперників на 3,1 сек. Тож загальний відрив Козлова та Ґанджі став 12,6 сек.
Третє місце посів екіпаж Дмитра Роткевича та Івана Мішина. Ці три екіпажі зайняли відповідні місця у класі N4 та у генеральній класифікації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні офіційно почався ралійний сезон 2016
У класі 4WD Open переміг Юрій Хоміцький зі штурманом Андрієм Рощенко на Subaru Impreza STi N12. В класі 2WD Open переміг екіпаж Михайла Горшкова та Станісла Пруса на Honda Civic Type-R. Вони обігнали Павла Копильця (Seat Leon) на 1 хв 46,7 сек.
2WD наповнився лише двома учасниками. Екіпаж Володимира та Олександра Гнатенків на Honda Civic виявився швидшим за жіночий екіпаж Зуліхан Біджанової та Марії Попко (Peugeot 205 GTI ). Останні втратили багато часу на СД "Верецький-1", де їх авто застрягло на бруствері.
На "Воротах України 2016" тільки один автомобіль зійшов з дистанції - Lancia Delta Integrale Сергія Чекана. Екіпаж зійшов через поломку. Загалом, гонка пройшла без аварій. Під час гонки частина екіпажів змагалась й у заліку "Кубок Карпат". Там трійка лідерів виглядає таким чином:
1. Олександр Козлов та Олександр Островський (Subaru Impreza STi N12)
2. Дмитро Роткевич/Іван Мішин (Mitsubishi Lancer Evo IX)
3. Сергій Рудьковський/Олесандр Новінський (BMW 323i)
Перед ралійним змаганням традиційно пройшов етап Чемпіонату України з гірських перегонів. Змагання відбулись у п'ятницю, 10 червня, на Ужоцькому перевалі. Там в абсолютному заліку переміг Борис Ґанджа. Другим став Олександр Козлов. Трійку лідерів замкнув Володимир Апостолюк. Він стартував на ВАЗ 2108 і обгінав потужніші авто. "Лада" Апостолюка була швидшою за 2-літровий Ford Вадима Трутнєва та повнопривідну Subaru Impreza Сергія Потійка.
Також відбулось нагородження "Кубку Карпат" за минулий рік. У 2015 році найкращим серед штурманів у абсолютному заліку і заліковій групі 4WD був Тарас Колесник, який цього року трагічно загинув.
Нагадаємо, у квітня відбулось ралі "Чумацький шлях 2016", де стартувало 24 екіпажі.
Коментарі