Широкі нерегульовані переходи оснастять острівцями безпеки.
Острівки безпеки повинні зменшити кількість аварій на дорогах. За статистикою кожного дня в Україні через неправильно обладнані наземні пішохідні переходи гинуть близько 10 людей, пише у Facebook заступник міністра регіонального розвитку, будівництва і житлово-комунального господарства Лев Парцхаладзе.
"З 1 вересня при будівництві або реконструкції доріг такі острівці безпеки мають обов'язково проектуватися на нерегульованих пішохідних переходах з чотирма і більше смугами руху. Це наземні переходи, на яких немає справного світлофора або регулювальника", - пояснює Парцхаладзе.
Мінімальна ширина острівця повинна становити не менше 2 м. Мінімальна довжина - 8 м. Острівці облаштовуються на розділовій смузі або завдяки звуженню смуг руху і вигину осі.
"Центральні острівці безпеки мають відрізнятися за типом покриття, структурою або кольором. Вони мають бути піднятими над проїзною частиною з можливістю безперешкодного руху пішоходів і виділятися розміткою або мати зигзагоподібний вигляд з огорожею дорожнього безбар'єрного типу", - йдеться у дописі заступника Геннадія Зубка.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На ремонт доріг виділятимуть вдвічі більше - Омелян
Якщо розташувати острівець безпеки на нерегульованому переході неможливо, необхідно передбачати регульовані переходи.
Уздовж автомобільних доріг встановлять рятувальні станції. Їх оснастять засобами зв'язку й аптечкою. Будівництво здійснюватиме Міністерство регіонального розвитку і ЖКГ.
Коментарі