




Команда Castrol Rocket планує встановити рекорд швидкості на двох колесах на ось такому мотоциклі-ракеті здолати швидкість в 643 км/год. На даний момент рекорд становить 605 км/год, в 2010 році його встановив Роккі Робінсон на прототипі Ack Attack Streamliner.
Castrol Rocket оснащується двома сильно модифікованими двигунами Triumph Rocket III. Робочий об'єм кожного двигуна фахівці Карпентер Гонки зменшили з 2 294 см3 до 1485 см3, щоб вписатися в правила категорії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кличко приїхав на зустріч до байкерів на байку брата
Діаметр циліндрів фактично не змінився і становить 101,6 мм, у той час як хід поршня значно зменшений до 60,9 мм. Крім того, червона межа оборотів збільшена з 5750 об / хв до 9 + 000 об / хв. Також на кожен двигун встановлений турбокомпресор Garrett GT2876R з рідинним охолодженням.
Фахівці Hot Rod Conspiracy сконструювали шасі прототипу Castrol Rocket: парна маятникова передня підвіска і звичайна маятникова підвіска ззаду. Ключові елементи виготовлені з алюмінієвого сплаву, а також використані регульовані амортизатори Ohlins TTX36.
Коментарі
1