6 березня 1997-го відбулася світова прем'єра нового Mercedes А-класу.
Автомобіль мав нетиповий для марки дизайн, проте компанія змушена була змінюватися, адже тодішні споживачі хотіли міський компакт.
Попри це, Mercedes спеціально для автомобіля розробив низку технічних інновацій. Так, кузов машини отримав подвійну підлогу - "сендвіч", де розміщувалася частина агрегатів автомобіля. Це дозволило значно збільшити простір для пасажирів.
Таке оновлення також допомогло збільшити висоту автомобіля, що покращило огляд і підвищило безпеку при бічних зіткненнях. При лобовому зіткненні двигун і коробка передач "йдуть" вниз, а не в салон.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Карету переробили в автомобіль
Проте велика висота привела до зниження стійкості в поворотах і при різких маневрах. Через це фірма була змушена проводити відкличну компанію і обладнувати автомобілі системою динамічної стійкості і перенастроювати підвіску.
Спершу машина оснащувалася двома бензиновими двигунами об'ємом 1,4 л і 1,6 л потужністю 82 к.с. і 102 к.с. відповідно. Через рік додались два дизелі та два більш потужних бензинових мотори.
До 100 км/год автомобіль розганявся за 8,2 с. З допомогою найпотужнішого двигуна його максимальна швидкість становила 203 км/год. При цьому машина "з'їдала" 8,9 л бензину.
Через три дні після початку надходження А-класу в продаж, шведський автовипробувач виконав на машині маневр обминання несподіванної перешкоди, під час якого автомобіль занесло, він перекинувся через бік і ліг на дах.
Коментарі