




Перша "Волга" - модель ГАЗ 21 - побачила світ у 1956 році. Вона стала символом буржуа і розкоші, замінила "Победу". Через 2 роки "Волгу" удостоїли гран-прі на Брюссельському автосалоні.
Під капотом мала 70 к.с. і вперше на радянських автомобілях автоматичну трансмісію. Але через проблеми з нестачею кваліфікованого техсупроводу випустили 700 машин на "автоматі".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Випустили найменший в історії КрАЗ
Останній ГАЗ-21 зійшов з конвеєра у 1970 році. За 14 років свого випуску продали 638 875 автомобілів.
З часом "Волга" перекочувала у широкі маси, де її не побоялись модифікувати "на свій смак".
Gazeta.ua представляє фотодобірку"колгоспного" тюнінгу "Волги".
Коментарі