![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/576/576437_1_w_570.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/576/576437_2_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/576/576437_3_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/576/576437_4_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/576/576437_5_a_135_100.jpg?v=0)
На німецькій трасі Нюрбургрінг була помічений спорткар Lotus Elise S Cup R, для загальних доріг.
Можна відзначити, що багато в чому нова версія буде нагадувати трекового побратима, хоча вона все ж таки стане більш практичною. Наприклад,зникло додаткове охолодження двигуна, також прибрали каркас безпеки в салоні автомобіля. Зате зберегли 17-дюймові ковані легкосплавні диски.
Потужність трекової версії залежить від 1,8-літрового двигуна з наддувом і шестиступінчастою механічною коробкою передач. Можна з упевненістю припустити, що ця конфігурація використовується на "цивільній" версії. Цілком можливо, що британці встановлять на автомобіль регульовану спортивну підвіску і оптимізовану гальмівну систему.
Коментарі