На німецькій трасі Нюрбургрінг була помічений спорткар Lotus Elise S Cup R, для загальних доріг.
Можна відзначити, що багато в чому нова версія буде нагадувати трекового побратима, хоча вона все ж таки стане більш практичною. Наприклад,зникло додаткове охолодження двигуна, також прибрали каркас безпеки в салоні автомобіля. Зате зберегли 17-дюймові ковані легкосплавні диски.
Потужність трекової версії залежить від 1,8-літрового двигуна з наддувом і шестиступінчастою механічною коробкою передач. Можна з упевненістю припустити, що ця конфігурація використовується на "цивільній" версії. Цілком можливо, що британці встановлять на автомобіль регульовану спортивну підвіску і оптимізовану гальмівну систему.
Коментарі