У каліфорнійському Пеббл Біч на дизайнерській виставці компанія Lexus представила седан GS 350. Автомобіль отримав абсолютно нову зовнішність, широку гаму двигунів і модернізовану підвіску.
Нова радіаторна решітка має стати відмітною ознакою всіх майбутніх моделей Lexus. Навколо неї створений образ седана GS, що відрізняється дуже агресивною зовнішністю і підвищеною жорсткістю кузова.
Підвіска седана отримала алюмінієві важелі і модернізований задній підрамник. У такий спосіб інженери борються з вібрацією безпружинних мас.У Європі базовий GS оснащуватимуть, швидше за все, 2,5-літровим V6 від Lexus IS. А в США - найдоступнішим стане GS 350 з 306-сильним двигуном. Ткой седан розганяється до 100 км / год менш, ніж за 6 секунд. Оголошено також, що топовою модифікацією вважатимуть гібридний GS 450h.
Lexus збирається пропонувати новий седан як в задньоприводній, так і в повній версії. Причому в останній розподіл моменту між осями зможе змінюватися в залежності від 50/50 до 30/70.
Завдяки деякому збільшенню габаритів вдалося розширити життєвий простір в салоні, на чверть наростити багажник і поліпшити обзорность. В інтер'єрі новинки не простежується ніякого взаємозв'язку з попереднім поколінням - архітектура передньої панелі навіяна, швидше, спортивним LF-A. У Lexus повідомили також, що мають намір пропонувати для новинки великий список сучасного додаткового обладнання і спортивний F-Sport пакет.
Виробництво Lexus GS стартує в кінці року, а перші машини з'являться у дилерів в лютому.
Коментарі